Prodaja putem Facebooka sve popularnija u Hrvatskoj

Autor: Bernard Ivezić , 14. kolovoz 2013. u 17:54
Facebook se preporuča onima koji imaju online bazu obožavatelja/FOTOLIA

Facebook često mijenja pravila igre pa stoga, unatoč tome što koristite Offerse i aplikacije, morate ulagati i u Facebook oglase.

Dvije  Šibenčanke Facebook su iskoristile za razmjenu i prodaju stranicom Second Hand Šibenik.

Domaći diznajeri na taj način prodaju svoje odjevne kreacije, a svakodnevno se pojavljuju i novi načini prodaje putem Facebooka. Krešimir Dominić, partner u agenciji za društvene medije Ping Pong, kaže da je riječ o sve popularnijem kanalu prodaje. "Preporučam ovaj kanal klijentima koji imaju fanovsku bazu na Facebooku i koji s njima ostvaruju intenzivnu interakciju jer u tom je slučaju šteta ne iskoristiti taj kapital za prodaju", kaže Dominić.

 

10posto

fanova na Facebooku vidjet će post

Jeftinije od televizije
Slično navodi i Petar Bogdan, partner u agenciji za društvene medije Akcija, koji ističe da im se javlja sve veći broj klijenata zainteresiranih ne samo za oglašavanje već i za prodaju putem Facebooka."Imali smo slučaj da smo pomoću Facebook stranice jednog hotela, koja ima 800 fanova, punili njegove kapacitete zahvaljujući dobroj jazz ponudi tako da je uistinu riječ o vrlo atraktivnom prodajnom i promotivnom kanalu", navodi Bogdan.Krešimir Dominić iz Ping Ponga pojašnjava da se korisnici često prevare misleći da je riječ o prejednostavnom i besplatnom kanalu prodaje i promocije. Navodi da Facebook često mijenja pravila igre te da je posljednja promjena učinjena nedavno kad je tri modela korištenja svojeg servisa za prodaju sveo na dva."Više nije moguće koristiti Facebook stranicu izravno za prodaju već se to sada može isključivo preko Facebook Offersa i Facebook aplikacija", pojašnjava Dominić.

No, i Dominić i Bogdan upozoravaju da korištenje Facebook Offersa i Facebook aplikacija nije dovoljno već je nužno uložiti i u Facebook oglase."Taman da imate Facebook stranicu s 10 tisuća fanova svejedno morate biti svjesni da će njih tek 10 do 16 posto vidjeti vaš post i zato da bi dohvatili sve vaše fanove, ali i neku širu ciljanu skupinu prema kojoj gravitirate, morate taj post promovirati putem Facebook oglasa koji se plaćaju", kaže Dominić. Pojašnjava da im je Facebook na internim treninzima objasnio da im je cilj natjecati se sa televizijom za oglašivače i kako tvrde da je, iako se oglašavanje plaća, ono još uvijek bitno jeftinije nego na televiziji. Bogdan ističe da su upravo stoga Facebook oglasi najkorišteniji alat koji tvrtke traže. "No, mi im naglašavamo da od toga neće imati efekta ukoliko nemaju i Facebook stranicu i fanove s kojima komuniciraju", kaže Bogdan.

Mala internet trgovina
Dominić pojašnjava da su Facebook Offers vrlo dobar alat za prodaju proizvoda koji su jeftiniji i za koje se mogu dobiti veći popusti. "Jednu takvu suradnju ostvarili smo s Garminom i odaziv je bio jako dobar, dok je cijena takve prodajne promocije u odnosu na sve druge kanale bila jako dobra", kaže Dominić. Bogdan pak naglašava da je najnapredniji oblik prodaje na Facebooku trenutno prodaja putem aplikacija. "Iako na taj način možete napraviti cijelu  malu trgovinu, možete ga iskoristiti i za igru, akcije, druženje i mailing", zaključuje Bogdan.

Nove mogućnosti

Za prodaju glazbe, knjiga…

Internetski stručnjaci savjetuju da putem Facebooka prodajete glazbu, jer se tu korisnici dugo zadržavaju i mogu preslušati vašu ponudu. Zatim za prodaju knjiga, jer možete ponuditi i besplatne primjerke te vidjeti koga najviše interesiraju. No, na taj se način može prodavati i mnoge druge stvari. Zabranjeno je jedino na svoju Facebook stranicu postavljati cijene i gumbe za prodaju, osim ako se to ne radi preko FB aplikacija.

Komentirajte prvi

New Report

Close