Pretraga na Googleu više nikad neće biti ista

Autor: Poslovni.hr , 15. studeni 2016. u 12:30
Foto: Press Association/PIXSELL

Googleova pretraga funkcionira na način da botovi “kruže“ mrežom i pronalaze više od 60 bilijuna stranica kao i njihove linkove.

Google je počeo provoditi eksperimente na pretraživaču kao uvod u velike promjene koje očekuju korisnike. Kompanija je, naime, počela testorati novu verziju indeksa pretrage, što znači da će prioritet imati mobilni sadržaji u rezultatima pretrage.

Googleova pretraga funkcionira na način da botovi “kruže“ mrežom i pronalaze više od 60 bilijuna stranica kao i njihove linkove. Google ih zatim kategorizira u ogroman indeks zasnivan na stotinu različitih faktora. Upravo ovaj indeks, zajedno sa serijom algoritama, je ono što omogućava Googleu da povrati relevantne rezultate pretrage – listu plavih linkova – kada unesete upit u polje za pretragu. 

Sa novom nadogradnjom, Google će, međutim,  utvrditi rang listu stranica na osnovu njihovog mobilnog sadržaja, piše Mashable.

Komentirajte prvi

New Report

Close