Mlada hrvatska tvrtka Agrivi, koja je krajem prošle godine na Startup Nations Summitu u Seulu proglašena najboljim startupom na svijetu, ugovorila je suradnju s drugim najvećim telekom operaterom u Hrvatskoj.
Agrivi će kroz ponudu Vipneta zajednički ciljati na tržište obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (OPG) kojima žele ponudi kompletno rješenje za upravljanje proizvodnjom u vočarstvu, povrčarstvu i ratarstvu. Matija Žulj, osnivač Agrivija i prvi predsjednik udruženja MBA Croatia kaže da im je plan za ovu godinu dosegnuti deset tisuća korisnika. "U Hrvatskoj već imamo više od tisuću korisnika i ona nam je najjače tržište, a kroz suradnju s Vipnetom želimo tu poziciju dodatno ojačati", kaže Žulj.
Žulj
Hrvatska nam je najjače tržište i s Vipnetom želimo to još ojačati
Adrian Ježina, član Uprave i tehnički direktor Vipneta ističe da su cloud usluge poput one koju nudi Agrivi novi stup prihoda za telekom operatere. Navodi da im ujedno one omogućuju da obogate svoju ponudu. Pri tome je nabrojao kako Vipnet već nudi cloud usluge kao što su Vip blagajna, Auto nadzor, Office 365, Vip app dizajner te TV za van. Večinu tih usluga, dodaje Ježina, ponudili su u suradnji s domaćim tvrtkama, pa suradnju s Agrivijem navodi kao nastavak tog trenda.
Dumančić
Pomoću Agrivija sam u prvoj godini troškove srezao za 10 posto
"Ne mogu govoriti o tome po kojem modelu djelimo prihod, ali mogu reći da su rezultati na tom području jako dobri i da se po svakoj usluzi broj zakupljenih licencija kreće u tisućama. Ne desecima tisuća, ali tisućama", kaže Ježina. Stjepan Dumančić, vlasnik OPG-a i branda Volim Jabuke kaže da je sustav Agrivija počeo koristiti prije godinu dana. Navodi da u prosjeku na svojih pet hektara proizvede godišnje 150 tona jabuka pri čemu, uz obitelj, zapošljava i sezonske radnike.
Ježina
Cloud usluge su novi stup prihoda telekoma i obogaćuju ponudu
"Osobno mi je dosad Agrivi najviše pomogao u tome što više ne propuštam zapisati i analizirati ključne informacije o proizvodnji, ali sad nakon godine dana mogu reći i da mi je kroz analizu troškova omogućio da ih smanjim za deset posto", kaže Dumančić. Dodaje da ima velika očekivanja u ovoj godini, jer razvija i vlastiti brend Volim jabuke putem kojeg radi maloprodaju pa se nada da će pomoću Agrivija proširiti tržište. Matija Žulj, osnovač Agrivija navodi da su očekivali da će najviše korisnika imati iz Slavonije. "Međutim, nije tako, dolaze iz svih djelova Hrvatske i to me jako veseli", zaključuje Žulj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu