Playstationom 4 Sony ruši primat Microsofta

Autor: Ante Pavić , 22. rujan 2013. u 22:01
Prodaja PS4 u SAD-u počinje 15. studenog

PS4 stajat će 399 dolara što je sto dolara manje od izravnog konkurenta Microsoftova Xbox Onea.

Proizvođač elektronske opreme Sony očekuje da će do kraja fiskalne godine koja završava 31. ožujka 2014. prodati pet milijuna igraćih konzola Playstation 4. Optimizam temelje na niskoj cijeni najnovije konzole koju će na američko tržište izbaciti 15. studenog ove godine. Prodaja u Europi počinje 29. studenog dok u matičnom Japanu počinje 22. veljače. Nova konzola prodavat će se po cijeni od 399 dolara, što je 200 dolara manje nego što je stajao prethodni model PS3 kada je prvi puta predstavljen 2006. godine. To je i za 100 dolara manje od izravnog konkurenta, Microsoftovog Xbox Onea pa ne čudi optimizam Sonyjevih čelnika. Osim toga, prodaja Xboxa počinje tjedan dana nakon Playstationa. Sony je za konzolu PlayStation 3 u fiskalnoj godini 2007. očekivao šest milijuna prodanih primjeraka, a u isporučio ukupno oko pet milijuna. Sony prilično računa na novu konzolu, budući da je predsjednik Uprave Kazuo Hirai na njoj i mobilnim uređajima izgradio temelje budućeg Sonyjeva poslovanja. Želi zauzeti prvo mjesto u SAD-u kao najvećem globalnom tržištu takvih uređaja koje vrijedi 63 milijardi dolara godišnje. Prvo mjesto na američkom tržištu zasad drži Xbox 360, ali s obzirom na Microsoftove velike greške uoči lanisranja njegovog novog modela, Hirai s pravom cilja na prvo mjesto.

Najavljujući nedavno novu konzolu Xbox One, Microsoft je objavio da igrači neće moći igrati igre ukoliko nisu uključeni na internet. To je razbjesnilo potencijalne kupce, a priliku je iskoristio Sony koji je samo nekoliko dana nakon Microsofta najavio kako njegov Playstation 4 neće zahtijevati uključenje za internet ako netko želi igrati igru. Iako je Microsoft objavio da povlači tu obvezu za Xbox, čini se da je nepopravljiva šteta ipak učinjena. Sonyjev odjel za igre na kraju je srpnja zabilježio 109 milijuna eura gubitka, na što je utjecalo i slabljenje jena u odnosu na dolar, budući da Sony dijelove za proizvodnju konzole kupuje u SAD-u. Slabljenje jena u odnosu na euro, s druge strane, povećava prodaju u Europi.

Komentirajte prvi

New Report

Close