Pet najvažnijih savjeta za poduzetnike u slučaju izvanrednih situacija

Autor: PD VL native tim , 08. veljača 2021. u 08:10

Razmislite da svaki od 5 savjeta u nastavku uvrstite u svoju strategiju poslovanja.

Potres može pomrsiti planove, utjecati na timski rad i onemogućiti kontinuitet poslovanja. S druge strane, dobra priprema svodi na minimum mogućnost nastanka takvih posljedica. Nekoliko je stvari na koje pritom morate obratiti računa. Od akcijskog plana preko pričuvne veze do psihološke pomoći – ništa nije manje bitno. Razmislite da svaki od 5 savjeta u nastavku uvrstite u svoju strategiju poslovanja. Dugoročno bi vam upravo te točke mogle donijeti puno koristi.

Akcijski plan je ‘must have.’ Akcijski plan za hitne slučajeve kreira se kako bi se osiguralo da zaposlenici znaju kako postupiti u hitnim slučajevima. Plan kontinuiteta poslovanja usredotočen je na zaštitu sposobnosti vašeg poslovanja da reagira na neočekivano i što prije se oporavi. Obavezno uključite plan evakuacije, zajedno s mjestima za izlaz u nuždi i uredskim kompletima za potres. Također, razmislite o uspostavljanju informativne telefonske linije koju zaposlenici mogu nazvati u bilo kojem trenutku kako bi dobili informacije u hitnim situacijama.

Investirajte u edukaciju ‘prije’, ‘kasnije’ nije dobar trenutak. Stavite se u situaciju gdje radite s inozemstvom. Naprimjer, na reviziji godišnjeg poslovanja neke tvrtke. Kašnjenje izvještaja nije opcija, zato što vašem klijentu inspekcija stoji za vratom. Kako tim ne bi usporio, važno je i prije potresa ulagati u edukaciju korištenja alata za lakšu komunikaciju. Tako ćete lakše premostiti udaljenost i moći nastaviti s regularnim aktivnostima. U slučaju nužde, svaka tvrtka mora imati sustav za razmjenu poruka u nuždi za trenutnu komunikaciju.

Podatke učinite dostupnima. Može se desiti da je tijekom potresa vaša zgrada oštećena, a u tom slučaju sigurno ćete biti poslani na rad od doma. Važne podatke i procesne podatkovne inpute uvijek pohranjujte u oblaku. Podaci su moć, a ako vas do njih dijeli samo jedan klik, poslovanje može ići dalje.

Osigurajte si dobru infrastrukturu. Potres ne mora biti naročito snažan da dovede do pomutnje u vašoj internetskoj vezi. Kako ne biste morali ljude slati na rad od doma, dobro je fokusirati se i na pričuvnu vezu. A1 Hrvatska malim, srednjim i velikim poslovnim korisnicima koji za svoju poslovnu kritičnu infrastrukturu žele osigurati visoku razinu dostupnosti nudi takvu uslugu. Pričuvna veza je, naime, stalno aktivna i spremna za preuzimanje prometa u slučaju prekida primarne veze. Tako možete neometano nastaviti raditi.

Budite okrenuti zaposlenicima. Psihološka pomoć postala je bitna okosnica neometanog rada, a u vremenima koronavirusa i potresa postala je jedna od točaka dnevnog reda. Osigurajte svim zaposlenicima mogućnost razgovora s nekim tko će im moći udijeliti konkretan savjet za nošenje sa stresom i eventualnom anksioznošću. One ”sve će biti dobro” su se vjerojatno već previše naslušali.

New Report

Close