Najpoznatiji internetski platni servis PayPal, koji u Hrvatskoj koristi svaki peti online kupac i koji se želi snažnije proširiti na domaćem tržištu online plaćanja, objavio je da od sada sam plaća trošak povrata neispravne robe kupljene preko interneta i plaćene preko PayPala.
Matt Komorowski, direktor prodaje PayPala za srednju i istočnu Europu kaže da se za taj program potrebno prijaviti online i zatim je dovoljno u roku od dva tjedna skenirati račun s poštarinom i poslati ga u PayPal. U kompaniji dodaju i da će pokriti trošak neisporučene digitalne usluge koja je kupljena preko PayPala. Usluga pokriva kupnju digitalne glazbe, e-knjiga, igara, putnih karata kao i softvera, a očekuje se da će najveću korist od nje imati trgovci odjećom i obućom. Naime, PayPal pokriva čak i povrat cipela prevelikog broja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu