PayPal proširuje Program zaštite kupca na usluge i digitalne proizvode

Autor: Poslovni.hr , 06. srpanj 2015. u 09:13
Foto: DPA/PIXSELL

Izmjene su uvedene nakon zamolbi potrošača koji su tražili da se zaštita proširi i na usluge i proizvode kao što su putne karte i digitalni proizvodi.

Od 1. srpnja 2015. godine PayPalov Program zaštite kupca će pokrivati fizičke stvari kao i nematerijalne robe i usluge. Nematerijalne robe ne zahtijevaju fizičku dostavu od prodavača do kupca te uključuju usluge i digitalne proizvode kao što su muzika, knjige i igre u digitalnom obliku, putne karte i softver.  

PayPal će nadoknaditi troškove kupcima koji dobiju uslugu ili digitalni proizvod koji je značajno drugačiji od onoga kako je bio opisan ili plate uslugu ili digitalni proizvod a oni im ne budu isporučeni. To se nastavlja na proširenje PayPalovog Programa zaštite kupca od prošle godine kada je bila uključena roba izrađena po narudžbi i rok za pritužbe učetverostručen sa 45 na 180 dana. Nova zaštita će pružiti kupcima još veću sigurnost prilikom kupnje digitalnih proizvoda i usluga. 

Izmjene su uvedene nakon zamolbi potrošača koji su tražili da se zaštita proširi i na usluge i proizvode kao što su putne karte i digitalni proizvodi. Te promjene potvrđuju PayPalovu reputaciju kao bržeg i sigurnijeg načina plaćanja preko weba, pametnih telefona i na prodajnim mjestima. Promjena se temelji na uspjehu pilot programa, koji je pokrenut u lipnju 2014. godine u Velikoj Britaniji, nakon što su britanski potrošači vrlo pozivitno reagirali na proširenje zaštite.

Komentirajte prvi

New Report

Close