Partnerstvo Applea i IBM-a mijenja biznis

Autor: Ana Blašković , 31. listopad 2014. u 09:25
Analiza podataka zauzdava rizike i povećava efikasnost

Do 2020. na svijetu će biti više digitaliziranih podataka nego zrnaca pijeska, a snalaženje u moru informacija tvrtkama je nova konkurentska prednost.

Do 2020. na svijetu će biti više digitaliziranih podataka nego zrnaca pijeska, a snalaženje u moru informacija tvrtkama je nova konkurentska prednost.

Već se poslovni modeli stalno mijenjaju, a podaci postaju nova vrsta prirodnog resursa, rečeno je na 12. IBM Forumu "A New Era od Smart", koji je u Opatiji okupio više od 300 sudionika.Jedna od tema konferencije sklapanje je globalnog partnerstva IBM-a i Applea. "Suradnja će redefinirati načine na koji ljudi danas rade i potaknuti istinske poslovne promjene. Iz temelja će se preobraziti uporaba mobilnih tehnologija, korisnici iPhonea i iPad uređaja dobit će IBM-ove alate za analitiku i obradu golemih količina podataka", rekao je okupljenima potpredsjednik Apple Alliance za Europu Alexey Ershov.

Raspravama dominira pitanje kako ubrzati ulazak tvrtke u novu eru pametnijeg poslovanja, odnosno kako iskoristiti tehnološke inovacije i činjenicu da je više od 90 posto ljudi koji imaju mobitele međusobno povezano s pristupom internetu. Tehnološke promjene sele fokus prema cloud rješenjima koja ubrzavaju inovacije i redefiniraju tržišnu poziciju tvrtki. Novi izvor konkurentnosti tvrtkama otvara analiza velikih količina podataka (big data) dajući mogućnost zauzdavanja novih rizika i povećavanja efikasnosti.

"Živimo u povijesnom trenutku kad je sve digitalno, sve podatke možemo unijeti u računalo i analizirati. Nije riječ samo o tehnologiji već o načinu rješavanja problema", istaknula je Aleksandra Mojsilović iz IBM-a. Banke i osiguravatelji, npr., dobivaju mogućnost kalkuliranja novih dosad nepredvidivih rizika, poput klimatskih promjena, gradovi mogućnost efikasnijeg upravljanja proračunima, tvrtke zaposlenicima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close