Uoči skorašnjeg izlaska na burzu u kineskom Xiaomiju mogu biti iznimno zadovoljni s trenutnim stanjem na mobilnom tržištu – globalno, a ponajviše u Aziji i Europi njihov je udio sve veći te postaju sve veća prijetnja velikim i puno poznatijim kompanijama. Recept za uspjeh ove kompanije poznat je još od prvih modela – što bolji hardver po što pristupačnijoj cijeni, piše Zimo.hr
Njihovi su telefoni naročito popularni u Kini, ali i na drugim tržištima korisnicima je Xiaomi sve draži jer za cijenu telefona srednje ili niže srednje kategorije nekog poznatijeg mobilnog proizvođača, mogu kupiti kineski uređaj puno boljih opcija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu