Većina malih poduzeća zna da je u današnjem svijetu neophodna pristunost na društvenim mrežama, osobito Facebooku. No to nije uvijek baš tako jednostavno kao što zvuči.
Naime, upravljanje Facebook stranicom iziskuje mnogo truda i rada kako bi se ostvarili ciljevi koji se žele postići kroz društvene medije, a osim toga potrebno je biti i iznimno oprezan kako se ne bi naštetilo reputaciji same kompanije. Američki investitor i poduzetnik Scott Levy za portal Entrepreneur navodi pet opasnih pogrešaka na koje bi svakako trebalo obratiti pažnju prilikom komunikacije s klijentima putem najveće društvene mreže.
1. Zapostavljanje Facebook stranice
Ako ste već otvorili profil kompanije na Facebooku, onda morate biti aktivni ukoliko želite postići svoje ciljeve na toj društvenoj mreži. Neaktivnost i neobjavljivanje postova moglo bi dovesti do pada broja fanova. Stoga je potrebno objavljivati zanimljiv sadržaj, ne samo da biste zadržali postojeće, već da bi privukli i nove korisnike. U konačnici to donosi mnoge prednosti.
2. Nepoštivanje pravila
Na Facebooku postoje pravila korištenja koja se trebaju poštivati i ne možete raditi što god vam se prohtije. U suprotnom, Facebook vam može ograničiti pristup ili čak izbrisati korisnički račun. U tom slučaju, to se ne bi baš pozitivno odrazilo na reputaciju vašeg brenda, ali ni kompanije u cijelosti, upozorava Levy..
3. Agresivno oglašavanje
Ranije je navedeno kako je nužno biti aktivan te informirati korisnike o svim pogodnostima koje se nude. No nemojte pretjerati i dopustiti da se to pretvori u agresivno oglašavanje vlastitih proizvoda. Naime, zasipanje korisnika jeftinim oglasima, popustima i sličnim stvarima moglo bi ih odbiti i dovesti do neželjenih efekata. Prenosite svojim fanovima stručno znanje i korisne informacije, ali nemojte biti 'spammer'. Ukoliko želite predstaviti neke novitete, budite kreativni, originalni i zanimljivi, savjetuje Levy.
4. Pogrešne osobe upravljaju stranicom
Činjenica da postoje osobe koje se bave točno tim poslom, dakle 'upravljanjem profila tvrtke na društvenim mrežama', već govori dovoljno sama za sebe. Community menadžment postaje sve popularniji pa ne bi bilo loše angažirati stručnjaka da upravlja vašim profilom na Facebooku. Osoba koja upravlja Facebook stranicom morala bi biti upoznata sa samim brendom i kompanijom te poslovnom strategijom kako bi korisnicima mogla pružati vjerodostojne infomacije.
5. Ignoriranje korisnika
Facebook fanovi mogli bi postati najveći obožavatelji vašeg brenda, ali samo ako znate kako s njima komunicirati. S druge strane, mogu postati i najžešći kritičari ukoliko ih ignorirate. Stoga treba odgovoriti korisniku na svaki upit, odnosno komentar te mu pružiti informacije koje očekuje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu