Čini se kako bi za prekide rada i sporiju internetsku vezu kod kuće mogli okriviti Chromecast i druge Googleove uređaje. Srećom, postoji rješenje.
Korisnik foruma Google Home Help požalio se na sve češće ispade njegove Wi-Fi mreže nakon što bi se vratio kući s uređajem na kojem je operativni sustav Android, prenosi tportal.
Provjeravajući o čemu bi se moglo raditi, isključio je iz mreže uređaje s Google Castom, uključujući i spomenuti s Androidom te više Chromecastova i uređaja Google Home Mini. Što se dogodilo? Mreža se stabilizirala i prestala praviti probleme.
Nakon istraživanja online pronašao je nekoliko drugih objava na forumima nekoliko proizvođača routera u kojima su se korisnici žalili na slične probleme. Sve su bile objavljene otprilike u istom razdoblju, a na jednu od njih odgovorili su iz tvrtke TP-Link.
Prema njihovoj procjeni, probleme stvaraju pojedina nedavna izdanja Androida i Google Appsa. Točnije, u pitanju je značajka Cast koja odašilje pakete MDNS kako bi održala živu vezu s Googleovim proizvodima kao što su Google Home.
To se obično događa u intervalima od 20 sekundi. Ali, TP-Linkovi inženjeri su ustanovili kako sporni uređaji ponekad šalju velike količine tih paketa velikom brzinom u kratkom razdoblju, ponekad i više od sto tisuća paketa. Drugim riječima, uređaji kao što su Chromecast i Google Home izvode napad DDoS na vaš router.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu