Medijski izdavači zabrinuti su zbog toga što je Apple omogućio svojim korisnicima da jednostavnije ugrade softver za sprečavanje pojavljivanja reklama na web stranicama (ad blocker). Boje se da bi im to moglo uvelike smanjiti prihode od oglašivača koji su im glavni izvor financiranja.
Zagovornici ad blockera ističu kako neki web izdavači imaju ogromne web stranice pune oglasa te da zbog toga korisnici odlaskom na njih mogu potrošiti jako puno podatkovnog prometa.
New York Times je napravio istraživanje 50 najvećih potrošača megabajta na iPhone uređajima, a deset ih je prikazao u grafikonu, prenosi N1.
Najveći potrošači podatkovnog prometa među news portalima:
- Boston.com
- New York Post
- The Blaze
- SF Gate
- Salon
- The daily Beast
- Independent
- CNN
- Mirror
- Chicago Tribune
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu