Facebook je za velik broj ljudi prva društvena mreža koju provjere ujutro i posljednja prije spavanja. Međutim, tu ulogu želi preuzeti LinkedIn, piše Huffington Post.
LinkedIn slovi kao 'Facebook za profesionalce', a u posljednjih nekoliko godina se iz mjesta za objavu digitalne verzije životopisa pretvorio u platformu za vijesti, komentare i diskusije.
Tvrtka je inače nedavno preuzela aplikaciju Pulse, koja olakšava praćenje vijesti na mobilnim uređajima i broji oko 30 milijuna korisnika. Također, nedavno je lansirala redizajniranu aplikaciju za iPhone koja se fokusira na personalizirane vijesti. Drugim riječima, LinkedIn je postao vrlo ozbiljan u namjeri da poveže svoje korisnike sa sadržajem.
"Linkedin postaje sveobuhvatna platforma za poslovnjake", kazao je za HuffPost Kim Celestre, analitičarka u tvrtki Forrester Research. "Sebe pozicioniraju kao relevantnim servisom za profesionalce, što Facebook pak nije", dodaje Celestre te smatra kako Linkedin uistinu ima snažno uporište u tom segmentu.
Linkedin je u četvrtom kvartalu zabilježio rast pregleda stranica od čak 67 posto u odnosu na godinu ranije, što sugerira da njegovi korisnici više ne dolaze na servis samo gledati životopise nego konzumiraju i ostali sadržaj. A tu dolazi akvizicija Pulsea, koja bi mogla povećati angažman i interakciju korisnika na LinkedInu i ujedno im olakšati mobilno korištenje servisa.
Postoji još jedna stvar u kojoj je LinkedIn poprilično drugačiji od ostalih društvenih mreža. Naime, on samo četvrtinu prihoda ostvaruje od oglašavanja, dok većina dolazi od plaćenih usluga i premium pretplate. Za usporedbu, Facebook je lani od oglašavanja ostvario 84 posto svojih prihoda.
I zadnje, ali ne manje bitno – Linkedin je istovremeno vrlo interesantan ulagačima na Wall Streetu. Njegova dionica je na IPO-u 2011. iznosila 45 dolara. Danas se već kreće oko razina od 175 dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu