Ovaj tjedan medijima se proširila vijest da je Microsoft u partnerstvu sa stranicom Machinima plaćao korisnicima YouTubea da promoviraju njihovu konzolu Xbox One. Međutim, ispostavlja se da Microsoft nije jedini koji je na taj način pokušao promovirati svoje proizvode.
Kako piše The Verge, poznati proizvođač igrica Electronic Arts ima čitav program u sklopu kojeg plaća obožavatelje na YouTubeu da promoviraju naslove kao što su Battlefield 4 i Need for Speed: Rivals.
Program se zove Ronku, a EA gamerima navodno plaća 10 dolara za tisuću pogleda, što je dosta više od Microsoftovih 3 dolara po tisuću pogleda. Prema dokumentima objavljenima na forumu NeoGAF, autori videa na YouTubeu morali su slijediti točno određene upute za promoviranje igara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu