Online kampanja Rajka Ostojića proglašena najboljom

Autor: Objava za medije , 08. svibanj 2013. u 16:52
Photo: Grgur Zucko/PIXSELL

Online kampanja Rajka Ostojić, kandidata za zagrebačkog gradonačelnika proglašena je najboljom u velikoj analizi Netokracije, magazina za internetsku kulturu.

Online kampanja Rajka Ostojić, kandidata za zagrebačkog gradonačelnika proglašena je najboljom u velikoj analizi Netokracije, magazina za internetsku kulturu, priopćili su iz Ostojićeva stožerta.

Ostojić je jedini od svih kandidata za zagrebačkog gradonačelnika prisutan na svim društvenim mrežama, na kojima redovito komunicira sa građanima. Trenutno Rajko Ostojić na službenoj Facebook stranici ima gotovo 16.000 fanova s ukupnim tjednim dosegom na čak 726.000 ljudi, dok ga na Twitteru redovito prati 504 pratitelja.

Ostojić je ovom prilikom istaknuo kako je cijela njegova kampanja koncipirana kao dvosmjerna komunikacija s građanima te da će na društvenim mrežama, za razliku od nekih, biti prisutan i nakon lokalnih izbora.

– Trudimo se uvijek odgovoriti na sve upite građana na društvenim mrežama. Upita i komentara je stvarno puno što je znak da građani žele komunicirati sa svojim političkim predstavnicima i reći im što je njima bitno te s čime se suočavaju u svakodnevnom životu. Inzistiram i inzistirat ću na dvosmjernoj komunikaciji s građanima u kojoj će Grad biti taj koji sluša. Gradom se upravlja kroz dijalog sa svojim sugrađanima, a ne galamom i prijetnjama – istaknuo je Ostojić.

Cjelokupnu analizu Mije Biberović, izvršne urednice Netokracije, možete pročitati ovdje


Graf prikatuje tjedni doseg Ostojićeva profila na Facebooku

Komentirajte prvi

New Report

Close