U samo tri mjeseca nakon ulaska u Europsku uniju internetska trgovina skočila je za 30 posto u odnosu na prošlu godinu.
188milijardi
eura 'popeglano' je on-line u EU od rujna 2011. do veljače 2013.
Premda je on-line plaćanje i prije srpnja raslo godišnje 20-ak posto, ulazak na zajedničko tržište i ukidanje dijela carinskih barijera donijeli su znatan skok.U proteklih godinu dana 83 posto građana koji imaju kreditnu ili debitnu karticu obavilo je barem jednu kupnju u virtualnoj trgovini, rekla je Aleksandra Babić iz Mastercarda predstavljajući istraživanje navika korisnika e-trgovine u Hrvatskoj na okruglom stolu Banka magazina. Internetom se najviše kupuju odjeća, obuća i modni dodaci, slijede elektronika i knjige, a na trećem mjestu po popularnosti su glazba i filmovi. Uz bok filmovima kupuju se proizvodi za kuću, ulaznice za kino i kazalište, softver te on-line igre.
Većina kupaca prednostima internetskih trgovina smatra bolje cijene i popuste, besplatnu dostavu, kao i veću lepezu dostupnih proizvoda. Paradoksalno je, moglo se čuti na okruglom stolu, da građani ostavljaju nevjerojatne privatne podatke na društvenim mrežama, dok je s druge strane najčešći razlog onih koji nikad ne kupuju on-line: strah od nesigurnosti i krađe identiteta. U pet mjeseci, od rujna 2011. do veljače prošle godine, hrvatski građani protrošili su u internetskim trgovinama 401 milijun eura, dok se istodobno u Europi "popeglalo" 188 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu