“U posljednje četiri godine približili smo se građanima te od tada na četiri lokacije u gradu Zagrebu građani mogu rješavati upravne poslove i na taj način poštujemo njihovo vrijeme. S tim ciljem uveden je i sustava e-Redomata koji na ulazu u prostore upravnih poslova omogućuje građanima izdavanje brojeva za pojedinu uslugu. Prateći potrebe građana, a s ciljem bolje funkcionalnosti i bolje dostupnosti građanima upravo je i uvedena usluga rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove”, kaže voditeljica Službe za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću PU zagrebačke Marija Goatti.
Od ponedjeljka, 24. listopada navedena usluga bit će aktivna za dio upravnih poslova koji građani obavljaju u postaji u Petrinjskoj 30. Mogućnost rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije e-Redomat sustava moći će koristiti za poslovne procese podnošenja zahtjeva za osobnu iskaznicu i za putovnicu, izdavanja izrađenih osobnih iskaznica i putovnica te za reguliranje prebivališta. Na taj način izbjeći će se i dugotrajna čekanja u redovima na šalterima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu