Objava plaća udvostručila im prihode, rade od Hrvatske do Kuvajta, cilj je stalni rast

Autor: Lucija Špiljak , 27. siječanj 2021. u 07:44
Izvršni direktor Tomislav Grubišić/PD

Važno je da se osobe žele brzo razvijati, što brže napreduju na ljestvici senioriteta raste i vrijednost koju radom na projektima oni mogu nuditi.

Zagrebačka IT tvrtka Bornfight je početkom prošle godine prva u Hrvatskoj objavila plaće i opise pozicija zaposlenika, a kao točka na i stiglo je i osvojeno drugo mjesto na popisu najboljih poslodavaca prema istraživanju portala MojPosao.

Sve to, kaže izvršni direktor Tomislav Grubišić, zahvaljujući transparentnosti koja je misao vodilja tvrtke i radi koje njihovi klijenti imaju potpun uvid u svaki segment projekta na kojem se radi. “Radi transparentnosti je 2020. za Bornfight s poslovne strane bila uspješna i dovela nas je do 50% povećanja prihoda u odnosu na godinu prije.

Transparentnost dovodi do povjerenja, a to je jedan od najvažnijih elemenata svakog odnosa, bilo da je riječ o zaposlenicima ili klijentima”, ističe Grubišić. Upravo su transparentnost, objava plaća i vodič kroz razine senioriteta bili značajna promjena u internoj organizaciji tvrtke.

Jasno su definirali svaku od razina i za svakog radnika razvili jasan plan profesionalnog napredovanja – dali su im framework i punu podršku, ali brzina i iskorištavanje mogućnosti na kraju, kaže direktor, ovisi o njima.

“Sličan mindset i mogućnost da osnaže kulturu Bornfighta su najvažnije stvari koje gledamo – važno nam je da se osobe žele brzo razvijati, jer što oni brže napreduju na ljestvici senioriteta, tako raste i vrijednost koju oni radom na projektima mogu ponuditi našim klijentima.

To znači da se i Bornfight kao cjelina brže može razvijati”, ističe Grubišić čiji su primjer slijedile i druge kompanije.

Zdrav omjer juniora i seniora

U Bornfightu je trenutačno zaposleno 62 ljudi, uglavnom na seniorskim i voditeljskim pozicijama, primarno back-end i front-end developere i dizajnere, a sve brže razvijaju mobile development, project/product management i sales timove. Usto imaju organizirane i centralne timove za HR, financije i marketing.

“Uvijek gledamo da imamo zdrav omjer juniornijih i seniornijih članova tima pa zbog toga imamo detaljno razrađene planove za profesionalni razvoj svih zaposlenika, a usko surađujemo i s eksternim trenerima koji nam pomažu u razvoju voditelja”, objašnjava direktor.

Trenutačno zbog pandemije zaposlenici mogu birati žele li raditi iz ureda ili od kuće, a Grubišić kaže da otkazi u koronakrizi nisu bili opcija. Tvrtka je primarno fokusirana na razvoj softvera i digitalnih produkata, mobilnih aplikacija i web stranica, a te tri usluge povezuju development, dizajn, poslovnu strategiju i osiguranje kvalitete.

62

zaposlena trenutačno u Bornfightu, uglavnom na seniorskim i voditeljskim pozicijama

Dobro su pozicionirani i prepoznati na domaćem tržištu i u regiji, gdje su razvijali web za Infobip, Rimac Automobile, FER i Mercury Processing International, dok su za British American Tobacco i Plivu radili na mobilnim aplikacijama.

“Posebno mi je uzbudljivo što u Hrvatskoj imamo priliku raditi i s velikim brojem startup kompanija i što se ta sfera počela sve jače razvijati i kod nas”, kaže.

Sve ih više prepoznaju i na tržištu zapadne Europe, u Ujedinjenom Kraljevstvu i u SAD-u gdje su, objašnjava Grubišić, potrebe za kvalitetnim softverskim rješenjima i aplikacijama ogromne, no broj lokalnih kompanija koje im mogu dati kvalitetu je – limitiran.

Konstantno unapređivanje

U ranijim su projektima izradili 33 interaktivne aplikacije za Sheikh Abdullah Al-Salem Cultural Centre (najveći muzejski kompleks na svijetu, u Kuvajtu), te razvoj alata Eye On The Goal za kompaniju Performance Fact koja se bavi unapređenjem školskih sustava u SAD-u.

Projekt na kojem sad rade je Estrid, uspješan startup iz Švedske koji svoje poslovanje bazira na subscription modelu i koji je lani privukao 18 milijuna dolara investicije. Za ovu godinu Grubišić je najavio fokus na streaming i AR, a za uzbudljive vijesti ćemo se, kaže, još morati malo strpjeti.

Za 2021. imaju jasan plan – rasti na svim poljima, što u tvrtki nazivaju “ever-growing mindset”.

“Želim da se Bornfight kontinuirano razvija — i po broju ljudi, i po kvaliteti rješenja koje razvijamo, i po ekspertizi zaposlenika i po prihodima i po novim klijentima…

Planiramo nastaviti raditi s tvrtkama koje žele biti tehnološki inovatori u svojim područjima i industrijama, i startupima i korporacijama, jer nas potiču da konstantno unapređujemo kvalitetu svojih rješenja”, zaključuje Grubišić.

Komentirajte prvi

New Report

Close