Novim vizualnim identitetom Gideonci najavljuju zapošljavanja i novu seriju rješenja

Autor: Lucija Špiljak , 07. veljača 2022. u 12:07
Gideon / Foto: PD

Njihov se međunarodni tim u posljednjih godinu dana udvostručio na 140 zaposlenih u Hrvatskoj, SAD-u i Njemačkoj

Gideon Brothers, hrvatska tvrtka za robotiku i softverska rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji, svoj je peti rođendan obilježio novim vizualnim identitetom i novim imenom – Gideon.

Najavili su predstavljanje nove serije rješenja kojima će po prvi puta moći automatizirati niz specifičnih operacija rukovanja materijalom. Usto, njihov se međunarodni tim u posljednjih godinu dana udvostručio na 140 zaposlenih u Hrvatskoj, SAD-u i Njemačkoj. Ta će brojka, kako su najavili, nastaviti rasti, a već sada imaju više od 30 otvorenih pozicija.

Direktorica marketinga u Gideonu Sanja Buterin pojasnila je da novi vizualni identitet održava “novu energiju i redefinirani fokus na razvoj najboljih rješenja za specifične, kompleksne izazove kupaca”.

“Ovom evolucijom brenda želimo bolje komunicirati širinu naše ekspertize i uskladiti je s redefiniranim fokusom i vizijom. Upravo zato, naš novi vizualni identitet je jednostavniji, pristupačniji, nadahnut ljudima i uvijek u pokretu”, rekla je Buterin.

Širenje aktivnosti razvoja i međunarodnih operacija u Gideonu, praćeno intenzivnim zapošljavanjem, dolazi nakon prošlogodišnje dokapitalizacije Serije A, vrijedne ukupno 32 milijuna USD, kojom je predvodila tvrtka Koch Disruptive Industries.

“Izuzetno smo ponosni na ono što radimo u Gideonu i zahvalni smo našim zaposlenicima, partnerima, prijateljima i kupcima koji stoje uz nas i podupiru naš rast. Iza našeg novog looka i dalje je ista tvrtka i isti tim – iako smo sada još veći i bogatiji talentom. Jednako smo posvećeni našoj viziji: pomoći čovječanstvu da ostvari eksponencijalni rast kapaciteta globalnih lanaca opskrbe”, rekao je Matija Kopić, suosnivač i glavni izvršni direktor Gideona.

Komentirajte prvi

New Report

Close