Mediatoolkit – media monitoring alat za praćenje relevantnih spominjanja ključnih riječi na webu i društvenim medijima u stvarnom vremenu, koji je razvila zagrebačka digitalna agencija Degordian, od danas ima novi dizajn prilagođen za jednostavnije korištenje!
Media monitoring za sve
Novom verzijom Mediatoolkita tim iz Degordiana želio je približiti informacije svima, a ne samo marketinškim i PR stručnjacima. Informacije u današnjem poslovnom svijetu imaju veliku vrijednost i zato ovaj tim vjeruje da bi svaka osoba u organizaciji morala imati pristup relevantnim informacijama upravo korištenjem media monitoring alata koji je u isto vrijeme moćan, ali i jednostavan za korištenje. Nova verzija Mediatoolkita sada je dovoljno osnažena da ispuni čak i najveća očekivanja iskusnih PR stručnjaka.
Nove napredne funkcionalnosti
Najvažnije nove funkcionalnosti uključuju: redizajn, jednostavnije postavljanje ključnih riječi, račun na razini poduzeća, javne i privatne grupe te mogućnost dubinskih analiza i izvještaja. S ciljem približavanja svim korisnicima postavljanje ključnih riječi smo doveli na jednu novu razinu kako bi omogućili jednostavno i učinkovito korištenje samog alata i kvalitetnu pretragu.
Od sada je moguće korištenje Mediatoolkit računa na razini poduzeća gdje zaposlenici mogu imati odvojene račune i mogućnost kreiranja ključnih riječi unutar privatnih grupa dostupnih samo njima ili javnih grupa koje mogu dijeliti s ostalim kolegama i zaposlenicima. Nova verzija također predstavlja i nove funkcionalnosti u vidu analitike i izvještaja. Shvatili smo da naši korisnici tj. marketinški i PR stručnjaci zahtijevaju detaljne analize spominjanja kako za svoje klijente tako i za nadređene. Pomoću novih izvještaja od sada je moguća usporedba ključnih riječi, a sve se lako može preuzeti u obliku excel tablice kako bi se olakšala izrada izvještaja.
Isprobajte i sami i uvjerite se u snagu novog Mediatoolkita u 14-dnevnom besplatnom probnom periodu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu