Prije točno godinu dana predstavljen je RoomOrders, prva aplikacija za naručivanje hrane putem QR koda u hotelima, iza koje stoji zagrebačka softverska tvrtka Ingemark, koja je danas među vodećim tvrtkama u in-room-dining-rješenjima u svijetu.
Osim što su tada postali dio velikih hotelskih lanaca u Hrvatskoj – od Westina do Hiltona i Sheratona – primarni fokus bio je na vanjskom tržištu gdje su se brzo nametnuli kao partner u više od 60 najpoznatijih brendova u SAD-u, Australiji, Europi, Africi i Aziji.
“Počeli smo kao izlagači na međunarodnim sajmovima, a danas vlasnici i voditelji hotela smatraju RoomOrders autoritetom i prate naše prezentacije o izazovima i trendovima u ugostiteljstvu, posebno o digitalizaciji hotela. Nedavno smo u Las Vegasu dogovorili veliki posao i sada slijedi prodor“, objašnjava nam Eugene Brčić Jones, direktor startupa RoomOrders.
Zbog pandemije je sve stalo, no u tom su razdoblju uvidjeli s kakvim se izazovima suočavaju hrvatski ugostitelji.
Zato su uslugu proširili na restorane, bistroe i kafiće, čime se smanjuje fizički kontakt između gostiju i osoblja preko menija koje su u ovom slučaju zamijenili digitalnima.
“Naš se proizvod bazira na budućim navikama gosta i kupca. Zato smo napravili pivot u druge segmente jer su od samog iskustva sada još važniji zdravlje i sigurnost. Također, dok strani razvikaniji dostavljači naplaćuju svoju uslugu 20 do 36 posto po transakciji, naša cijena je za ugostiteljske objekte 1%”, ističe Brčić Jones.
S uslugom kreću već ovaj tjedan u Zagrebu u poznate objekte kao što su Swanky Monkey Garden, Juicebox, Tagliata, Capricciosa, Curry Bowl, Kapasanta, a zatim uskoro dolaze i u Batak Grill, Leggiero, Torteria i Basta.
Menadžerice Helena Bambić i Tina Sarajlić iz poznatog zagrebačkog Swanky Mint Hostela i bara Swanky Monkey Garden u Ilici, kažu da će aplikaciju najprije ponuditi gostima u baru tijekom ovog tjedna, a kroz mjesec dana nadaju se, s porastom broja gostiju, implementaciji RoomOrdersa i u hostelu.
“Imat ćemo prvo soft launch i kroz dva tjedna mislimo da bi implementacija bila potpuna”, kažu naše sugovornice.
Aplikacija je, kažu, jednostavna za korištenje pa će se tako na svakom stolu nalaziti naljepnica s QR kodom, a gost će sa svojim pametnim telefonom moći skenirati kod ili otići direktno na stranicu od RoomOrdersa.
Kada se skenira kod, otvara se cjenik Swanky Monkey Garden bara i gost može izabrati što god želi iz ponude. Nakon što izabere piće, može izabrati hoće li sam preuzeti ili želi da mu osoblje bara donese do stola.
“Dosad se još nismo susreli s ovakvom aplikacijom i vjerujemo da će nam olakšati i ubrzati naručivanje te skratiti vrijeme čekanja, a u ovo vrijeme pandemije je sigurnije i za goste i za osoblje”, zaključuju Bambić i Sarajlić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu