Hrvatski Venture Capital fond “Fil Rouge Capital” uložio je 500.000 eura u tvrtku za prodaju ulaznica Entrio s ciljem još bržeg razvoja platforme te proširenja tima koji će se fokusirati na međunarodnu ekspanziju, ali i, ističu, osnažiti poziciju Entrija na regionalnom tržištu.
Berislav Marszalek, osnivač i direktor Entrija, istaknuo je da je u najtežoj godini u povijesti industrije događanja, u kojoj su skoro sva događanja bila otkazana ili odgođena, hrvatska ticketing platforma predstavila najveću nadogradnju dosad, kojom je organizatorima i izvođačima omogućila nastavak poslovanja te realizaciju novih kreativnih formata budućnosti – virtualnih i hibridnih događaja.
“Fizički događaji će se naravno vratiti, ali virtualni i hibridni formati donose nevjerojatne nove poslovne mogućnosti zbog kojih će zauvijek promijeniti globalnu industriju događanja”, zaključuje Marszalek.
Stabilan partner
Stevica Kuharski iz Fil Rouge Capitala je dodao da su Marszalek i Entrio aktivni u Hrvatskoj i regiji posljednjih nekoliko godina te da se dokazanim poslovnim modelom i korištenjem prilika u posljednjih godinu dana uspijevaju nametnuti kao stabilan partner organizatorima događanjima, što je u konačnici i rezultiralo ovom investicijom.
Dodaje da očekuje daljnje širenje Entrija na međunarodno tržište, a posebno nastavak razvoja njihova sustava za hibridna događanja. Zbog ove investicije i ekspanzije Entrio je otvorio natječaje za pet radnih mjesta i poziva sve ambiciozne stručnjake koji vole evente te žele biti dio izazovne priče izgradnje novih trendova i širenja na strana tržišta.
Iako je svima jasno da ništa ne može zamijeniti iskustvo fizičkog koncerta, predstave ili konferencije uživo, virtualni formati događanja organizatorima i izvođačima omogućuju nastavak poslovanja i prihoda, a posjetiteljima nova iskustva, nastavak uživanja u omiljenom sadržaju, ali i neke potpuno nove mogućnosti iz udobnosti vlastite fotelje – ne samo za vrijeme pandemije, nego i zauvijek nakon.
“Entrio.virtual korisnicima na jednom mjestu omogućava uživanje u brojnim jedinstvenim koncertima, predstavama i konferencijama uživo, ali i sadržaju na zahtjev, kao i interaktivnim doživljajima poput aktivnog sudjelovanja u stand-up showu ili upoznavanju najdražeg glazbenika”, ističe Berislav Marszalek.
U 10 godina 200.000 ulaznica
U razdoblju korone Entrio je realizirao stotinjak virtualnih događaja u Hrvatskoj i Sloveniji te prodao oko 25.000 ulaznica za njih, uključujući hibridni koncert Massima u Lisinskom na kojem su fanovi imali priliku upoznati pjevača i popričati s njim.
Entrio je pokrenut 2011. godine, a danas je to ozbiljan regionalni igrač s više od 200.000 prodanih ulaznica godišnje za brojne događaje u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Crnoj Gori i šire.
Od 2018. ima otvorene urede u Zagrebu i Ljubljani i mrežu od 300 partnerskih prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu