“Želimo postati vodeći pružatelj poslovnih govornih usluga u Europi”, poručio je Jan-Peter Koopmann, glavni tehnološki direktor njemačke tvrtke NFON koja je preko svojih prodajnih partnera zakoračila na hrvatsko tržište gdje žele ponuditi usluge telefonije u oblaku.
Osim Hrvatske ući će i na tržište Slovenije i ojačati poziciju u Poljskoj, s ciljem da južnim zemljama Europske unije ponude rješenja kojima tvrtke mogu pojednostaviti poslovanje, uštedjeti i postati konkurentnije, čime bi se odmaknule od tradicionalnih telefonskih sustava.
Kako je najavio Gernot Hofstetter, izvršni direktor za NFON GmbH (Austrija & CEE), u Hrvatsku ulaze kao startup, ovdje žele postati vidljivi i privući poslovne partnere i investicije, a potom kreću i zapošljavanja.
Već imaju nekoliko korisnika
Kažu kako već imaju nekoliko korisnika u Hrvatskoj, o čemu još ne mogu detaljnije govoriti do proljeća sljedeće godine, no jedno je sigurno – ciljaju na sve industrije, a posebno su im atraktivni hotelski lanci, maloprodaja i IT kompanije koje tako u svoju ponudu mogu uključiti telekomunikacijske sustave, pa će se najprije usmjeriti na njih.
Nisu fokusirani samo na jedan grad već se žele proširiti po cijeloj Hrvatskoj i trenutno kontaktiraju s potencijalnim poslovnim partnerima u Hrvatskoj.
“Naša ciljna skupina nisu individualni korisnici već tvrtke kao poslovni partneri”, pojasnio je Koopmann.
Usto su predstavili platformu Cloudya Meet & Share s videokonferencijskim pozivom koja će biti dostupna u četvrtom kvartalu 2021. godine. Namijenjena je tvrtkama u svim industrijama, neovisno o veličini tvrtke.
Ova nova platforma omogućava korisnicima lakše i efikasnije pokretanje videokonferencijskih poziva, održavanje videosastanaka ili pak zakazivanje nadolazećih sastanaka. Pritom videokonferencije mogu biti interaktivne i koriste funkcije za podizanje ruku ili utišavanje sudionika razgovora te dijeljenje ekrana. Moguće je dijeljenje poveznica za sastanak i telefonsko uključivanje.
Kako je pojasnio Koopmann, prednost je što njihov sustav nudi više usluga od jednog poslužitelja, dok tvrtke većinom koriste od nekoliko njih, zbog čega dolazi do poteškoća u komunikaciji i velikih financijskih troškova.
Različita rješenja
Predstavljena je također Cloudya CRM Connect koja omogućava lakše upravljanje podacima uz jednostavnu integraciju Cloudyja desktop aplikacije s više od 60 različitih CRM platformi.
“CRM Connect temelji se isključivo na softveru i ne zahtijeva nikakav telefonski hardver. Tako omogućava jednostavno korištenje, još više usmjereno prema krajnjem korisniku. CRM Connect povezuje većinu najpopularnijih CRM sustava s našom Cloudya platformom koja je telefonski cloud sistem i nudi kompletnu slobodu u poslovnoj komunikaciji.
NFON je sa svojim portfeljom postao dio rješenja, a posebno s Cloudyjom uslijed čestih rasprava o digitalizaciji i brzini kojom ona napreduje. Trenutno su dostupna različita naša rješenja za tvrtke svih veličina i industrija, a sva su stvorena u Njemačkoj”, pojasnio je Koopman.
NFON je osnovan 2007. godine, sjedište tvrtke je u Münchenu, izlistani su od 2018. godine na frankfurtskoj burzi, bilježe više od 3000 partnera u 15 europskih zemalja, a uz sedam podružnica broje više od 50.000 tvrtki korisnika.
Njihova ostala rješenja upotpunjuju portfelj u području cloud telefonije, uključujući UcaaS (objedinjene komunikacije kao usluga), CCaaS (usluge pozivnog centra) i u nadolazećem periodu iPaaS (integracijska platforma kao usluga).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu