Žiri jedng od izbora za auto godine, AutoBesta testirao je električne automobile u praktičnoj vožnji i njihov doseg. Čini se da su rezultati razočaravajući, ali i automobili na benzin ili dizel rijetko, ako i uopće, dosežu navedeni raspon. Ipak, upečatljivo je da je samo pet testiranih električnih modela doseglo više od 90 posto službenog tvorničkog ciklusa.
Dobra vijest je, s druge strane, da niti jedan model nije napravio manje od 75 posto svoje navedene udaljenosti. Praktični test je također pokazao da kada indikator baterije pokazuje da ne možete nastaviti vožnju, još uvijek se može prijeći znatna udaljenost. Od svih 15 testiranih automobila, između 14 i 37,8 kilometara stvarnog dometa još je bilo moguće ostvariti, piše HAK.
Praktični podaci potječu od žirija kolega iz Autobesta koji se sastoji od 30 europskih novinara. Testirali su 15 električnih automobila u blizini Barcelone s osnovnom prodajnom cijenom od maksimalno 32.000 eura na probnoj stazi.
Upravo najjeftiniji električni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat. Dacia je ostvarila 98,67 posto svog homologiranog dometa, odnosno 221,03 kilometra u odnosu na obećana 224 kilometra. Na dnu liste ostala je Honda-e sa 78,46 posto navedenog raspona i Citroën ë-C4 sa 74,59 posto.
Rezultati mjerenja dometa:
Citroën ë-C4 : 262,54 km (74,5 posto tvornički deklarariranog dometa)
Cupra Born: 339,11 km (79,9 posto)
Dacia Spring : 221,03 km (98,6 posto)
Fiat 500e: 265,46 km (82,9 posto)
Honda e : 174,18 km (78,4 posto)
Hyundai Kona: 446,64 km (92,2 posto)
Kia e-Niro: 433,35 km (95,2 posto)
Mazda MX-30: 183,32 km (91,6 posto)
Nissan Leaf: 311,06 km (80,7 posto)
Opel Corsa-e: 284,11 km (90,1 posto)
Opel Mokka-e: 260,37 km (80, 3 posto)
Peugeot e-2008: 255,62 km (79,3 posto)
Peugeot e-208: 269,67 km (79,3 posto)
Renault Zoe: 334,22 km (85,9 posto)
VW ID.3 : 338,53 km (80,4 posto)