Unatoč dobrom poslovanju Netflixa čija kapitalna vrijednost sada iznosi 215 milijardi dolara, a u posljednjih godinu dana skočila je čak 56%, upitno je da li će ta velika kompanija moći održati lanjske stope organskog rasta.
Tim više je zanimljiva poruka kako se namjeravaju dodatno aktivirati u svakoj regiji u kojoj posluju te intenzivirati prisutnost na novim tržištima.
S obzirom na velike baze korisnika, telekomi se nameću kao logičan i poželjan strateški partner jer Netflixu mogu omogućiti pristup korisnicima koje on dosad nije uspio šarmirati i akvizirati. Tome u prilog govori sve učestalija ne-ekskluzivna suradnja s telekomima na raznim svjetskim i europskim tržištima.
Zbog takvog potencijala generalna strategija Netflixa je sklapanje suradnji s telekomima na raznim tržištima, a na nekima se ne ograničavaju na jednog, već žele poslovati s više telekoma istodobno.
U SAD-u je tako Netflix u ponudi i Verizona i T-Mobilea, u Španjolskoj ga nude Orange i Telefonica, u Njemačkoj pak i Deutsche Telekom i Vodafone i Telefonica…
Krajem 2023., A1 je najavio da je dogovorio partnerstvo s Netflixom na šest tržišta, među kojima i u RH, a danas će u Francuskom paviljonu Studentskog centra biti predstavljeno i kako će izgledati ta suradnja.
S obzirom na Netflixovu multi-partner poslovnu strategiju, te znajući da Deutsche Telekom već ima suradnju s Netflixom na više tržišta, za očekivati je da bi uskoro i Hrvatski Telekom mogao izaći sa svojom Netflix ponudom, a ostaje vidjeti hoće li se ona naći i u Telemachovim planovima budući da je United Grupa pokrenula EON, kojeg su tada nazvali pandanom Netflixu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu