Nanobit ‘zaigrao’ na još 17 tržišta arapskoga svijeta

Autor: Bernard Ivezić , 04. lipanj 2020. u 22:00
Jordanska kraljica Rania isprobala je igru Fashion Queen (Hollywood Story) u sjedištu Nanobitova partnera Tamatema

Nanobit, najveći hrvatski proizvođač računalnih igara u tri mjeseca stekao je više od milijun i pol igrača svoje igre Hollywood Story u arapskim zemaljama.

Nanobit, najveći hrvatski proizvođač računalnih igara u tri mjeseca stekao je više od milijun i pol igrača svoje igre Hollywood Story u arapskim zemaljama.

Zagrebački gaming studio, koji je dosad zabilježio više od 130 milijuna preuzimanja svojih igara, time se proširio na novih 17 tržišta arapskog svijeta.

Filip Cindrić, voditelj poslovnog razvoja Nanobita kaže da su iznimno zadovoljni, jer im je ova igra u većini arapskih tržišta izlistana među tri najtraženije na Apple i Google trgovinama aplikacija.

“Arapsko tržište, iako specifično, ima velik potencijal, a potaknuti uspjehom projekta s našim partnerom Tamatemom već radimo na novim projektima i dalje razvijamo igru. Ovaj uspjeh je rezultat zajedničkog rada svih u Nanobitu”, kaže Cindrić.

U osvajanje novog tržišta krenuli su u partnerstvu s vodećim izdavačem igara u MENA regiji, Tamatemom iz Jordana. Hollywood Story je zabavna igra kroz koju igrač gradi lik koji postaje holivudska zvijezda.

“Zbog specifičnosti tržišta naziv igre je jezično i kulturološki prilagođen za arapski svijet,igra se tamo zove Fashion Queen, a da je igra veliki hit potvrđuje i posjet kraljice Ranije od Jordana središnjici Tamatema gdje je ona iz prve ruke iskušala mogućnosti igre. I oduševila se”, zaključuje Cindrić.

Komentirajte prvi

New Report

Close