Tijekom posljednje zdravstvene krize poduzeća su se suočila sa značajnim utjecajem na svoje svakodnevno poslovanje. Mnogi su morali prilagoditi svoje projekcije rasta i aktivirati planove za hitne situacije nevjerojatnom brzinom. Brza tranzicija zaposlenika s uredskog rada na rad od kuće prisilila je mnoga poduzeća na usvajanje inovativnih strategija, kako bi se nastavila isporuka visokokvalitetnih iskustava klijentima, no digitalnim putem. Kako bi održali kontinuitet i učinkovitost poslovanja, mnogi su bili primorani ubrzati planove digitalne transformacije. Alati za videokonferencije, instant-poruke i online suradnja brzo su se implementirali u digitalnu arhitekturu. Tvrtkama je postalo jasno da ukoliko žele nastaviti s poslovanjem, moraju imati potrebne alate za preživljavanje u neizvjesnim vremenima. Slaba povezanost rezultira sporim pristupom informacijama i smanjenim mogućnostima suradnje i inovacija. Na kraju krajeva, produktivnost je ograničena i pretvara se u usluge loše kvalitete za klijente visokih očekivanja.
Modeli povezivosti konstantno se razvijaju
Protekla kriza drastično je promijenila obrasce korištenja internetskog prometa. Većina zaposlenika radila je od kuće i koristila veći broj mrežnih aplikacija. Ovaj stalni rast od 20-50% telekomunikacijskih davatelja usluga, distribucijskih mreža sadržaja i dobavljača SaaS proizvoda (Software-as-a-Service) doveli su do povećanja upotrebe neutralnih točaka razmjene internetskog prometa (IXP) i privatnih međusobnih povezivanja između mreža. Čvorovi međusobnog povezivanja postali su potrebniji više nego ikad, kako bi kritične poslovne aplikacije imale potrebnu telekomunikacijsku pokrivenost. Povećanje broja međusobnih povezivanja i korištenje neutralnih točaka izravno je povezano s novom konfiguracijom mreža za odgovor na novu dinamiku. Regionalne neutralne točke olakšavaju međusobno povezivanje između SaaS tvrtki i malih telekomunikacijskih dobavljača, što izravno utječe na iskustvo krajnjeg korisnika.
Privatne međusobne veze između mreža u zajedničkim objektima također su bile u porastu zbog potrebe za zaštitom osjetljivog prometa, poput usluga VoIP (prijenos govora putem interneta) i VoD (video-sadržaj na zahtjev). Nedostatak performansi ili pouzdane povezanosti opće su brige kako u tvrtkama, tako i kod malih telekomunikacijskih operatora te pružatelja SaaS usluga. Nedostatak kvalitetne povezanost za učinkovito obavljanje posla značajno će utjecati na rezultate tvrtke.
Izazovi povezivosti i kako ih riješiti
Digital Realty pruža razna rješenja povezivosti, koja omogućuju znatno poboljšanje performansi. U specijaliziranim data centrima tvrtke se izravno povezuju s interesnim zajednicama, uključujući partnere, dobavljače i klijente, s fleksibilnošću i skalabilnošću za osiguravanje kontinuiteta poslovanja unatoč bilo kakvom porastu potražnje. Digital Realty također smješta neutralne točke u svojim podatkovnim centrima. S opcijom udaljenog peeringa, klijenti se mogu povezati s glavnim neutralnim točkama iz bilo koje regije i s bilo kojom propusnošću koju zahtijevaju. Da bi se održao kontinuitet poslovanja, skalabilnost i fleksibilnost od ključne su važnosti. Telekomunikacijske mreže moraju podržati stalne fluktuacije potražnje. Udaljeni peering pruža fleksibilnost i agilnost u vremenima neizvjesnosti, omogućujući tvrtkama da skaliraju propusnost prema potrebi. Saznajte više o povezivosti, skalabilnosti i fleksibilnosti koje Digital Realty pruža za kontinuitet poslovanja na poveznici https://www.digitalrealty.com/platform-digital/connectivity.
Sadržaj omogućio Digital Realty