Na jednom mjestu dobit ćete popis svih sniženja u četiri velika trgovačka lanca

Autor: Poslovni.hr , 07. lipanj 2022. u 14:57
FOTO: Pixabay

Zasad se prate sniženja u Konzumu, Lidlu, Kauflandu i Sparu, a tvorci se nadaju da će do kraja godine imati 100 tisuća korisnika.

Zove se 33% i već ju koristi deset tisuća ljudi. Potpuno je besplatna i umjesto da njeni korisnici obilaze dućane u potrazi za akcijama, ona već zna koji su proizvodi na sniženju. Riječ je o novoj aplikaciji koju je razvio internacionalni tim, a upravo Hrvati imaju priliku prvi je isprobati, piše Jutarnji list.

– Svatko od nas ima 15, 20 proizvoda koje stalno kupuje pa ih u ovoj aplikaciji možemo staviti na popis omiljenih proizvoda i jednim klikom provjeriti da li se trenutno nalaze na akciji i gdje – objašnjava Josip Muller, jedan od trojice članova internacionalnog tima koji su nakon višegodišnje uspješne korporativne karijere odlučili svoje znanje i iskustvo uložiti u start-up pod nazivom EZYA.

Muller je Bena Delheyja i Antona Petkova, preostale članove tima, upoznao u međunarodnoj korporaciji Johnson&Johnson. Projekt su započeli prije četiri godine, a sama aplikacija dovršena je početkom ove godine.

Osim na hrvatskom, aplikacija je trenutno dostupna i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a u nekoliko klikova kupovne liste se mogu podijeliti i s drugim ukućanima ili s prijateljima što cijelo iskustvo čini potpunim.

U samo dva tjedna to je prepoznalo oko 10 tisuća ljudi pa su preuzeli ovu potpuno besplatnu aplikaciju putem trgovine Google Play ili Appleovog App Store-a. Zbog jednostavnog naziva “33%”, koji se upisuje u tražilicu, vrlo ju je lako pronaći i isprobati.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close