Zove se 33% i već ju koristi deset tisuća ljudi. Potpuno je besplatna i umjesto da njeni korisnici obilaze dućane u potrazi za akcijama, ona već zna koji su proizvodi na sniženju. Riječ je o novoj aplikaciji koju je razvio internacionalni tim, a upravo Hrvati imaju priliku prvi je isprobati, piše Jutarnji list.
– Svatko od nas ima 15, 20 proizvoda koje stalno kupuje pa ih u ovoj aplikaciji možemo staviti na popis omiljenih proizvoda i jednim klikom provjeriti da li se trenutno nalaze na akciji i gdje – objašnjava Josip Muller, jedan od trojice članova internacionalnog tima koji su nakon višegodišnje uspješne korporativne karijere odlučili svoje znanje i iskustvo uložiti u start-up pod nazivom EZYA.
Muller je Bena Delheyja i Antona Petkova, preostale članove tima, upoznao u međunarodnoj korporaciji Johnson&Johnson. Projekt su započeli prije četiri godine, a sama aplikacija dovršena je početkom ove godine.
Osim na hrvatskom, aplikacija je trenutno dostupna i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a u nekoliko klikova kupovne liste se mogu podijeliti i s drugim ukućanima ili s prijateljima što cijelo iskustvo čini potpunim.
U samo dva tjedna to je prepoznalo oko 10 tisuća ljudi pa su preuzeli ovu potpuno besplatnu aplikaciju putem trgovine Google Play ili Appleovog App Store-a. Zbog jednostavnog naziva “33%”, koji se upisuje u tražilicu, vrlo ju je lako pronaći i isprobati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu