Vjerojatno ste svi čuli za “selfie”. Sve popularniji oblik fotografije na internetu postao je predmet kritike, divljenja, umjetnosti i marketinga.
Ovaj oblik fotografije je zapravo zaživio prije 89 godina (da zaista). Oblik u kojem ga danas poznajemo je postigao svoj vrhunac 2012., a pravu slavu dostigao je holywoodskim selfijem 2014. kao dio kampanje za Samsung.
Za početak, provjerite neke od svjetskih kampanja kojima je upravo selfie bio glavna kreativna okosnica:
WWF- svjetska organizacija za zaštitu prirode
#MuseumofSelfie Day projekt – selfiji u ulozi globalne promocije svjetske umjetnosti i poticanje ljudi da više posjećuju muzeje.
Ono što zanima nas jest ono što je najbitnije poduzećima, stoga se vraćamo na pitanje “kako koristiti selfie” i pritom privući pozornost na svoje proizvode ili usluge.
Za malo poduzeće, prije svega, važno je znati da ukoliko se kreiraju povremeno i s dozom ukusa, selfiji mogu pozitivno doprinjeti vašoj kampanji i brendu uopće – potaknuti interakciju na društvenim mrežama (lajkanje, komentiranje, podjele), povećati svijest o brendu i općenito pozitivne reakcije. Ukoliko ih još niste “ukomponirali” u svoje aktivnosti na društvenim mrežama, slijedi nekoliko smjernica kako možete prihvatiti ovaj trend autoportretiranja i promovirati svoje poduzeće na neuznemirujući način.
1. Promocija proizvoda i usluga
Jedan od najboljih načina je uključiti svoje fanove na društvenim mrežama ili česte posjetioce vašoj lokaciji da uslikaju vlastiti selfie sa vašim proizvodima, a zauzvrat nagradite njihovu kreativnost osigurajući neke poklone.
Selfije možete podijeliti na svojim društvenim kanalima, blogu ili izlaganjem u vlastitoj lokaciji, a možete organizirati i neku nagradnu igru na društvenim mrežama za “najbolji selfie”. Ponudite popust ili besplatne primjerke za kupce koje će slikati selfie na vašem lokalnom eventu, poput festivala, sajmu ili seminaru.
Zanimljivosti “iza kulisa”
Možda pakiranje kutija, piljenje drva ili nije najuzbudljivija fotka za podijeliti, no vaše nasmijano lice ili lica vaših kolega dok rade tu aktivnost na istoj, detalj je oko kojeg se sigurno može stvoriti zanimljiva priča. Isto tako, ako se pripremate za konferenciju ili izlaganje na nekom sajmu, upravo selfijem uslikanim neto prije predavanja ili početka sajma možete najaviti svoje izlaganje i prenijeti vlastito uzbuđenje!
Cijeli članak pročitajte na blogu Kako na web
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu