Kupovina danas i prije samo 20 godina drastično se razlikuje. Vidimo to i u Hrvatskoj u kojoj prava poplava šoping centara ostavlja bez posla tradicionalne trgovine iz gradskih centara, a otkad smo dio EU internet kupovina postala je još pristupačnija ukidanjem carine iz zemalja članica. Promjene su dio života, pa tako i poslovanja, a opstati i zaraditi mogu samo oni koji te promjene prate ili još bolje – predviđaju.
Potreba za konstantnom povezanošću i znanjem kao alat
Društvene mreže i stalni protok informacija „navukli“ su nas na nepresušni i uvijek dostupni izvor novosti. Dok smo prije morali osobno doći u trgovinu kako bi doznali nešto o proizvodu, danas dolazimo već spremni, oboružani informacijama o kojima čak i manje ažurni prodavači nemaju pojma. Googleovo istraživanje** kaže kako se82% kupaca prije kupnje o istoj podrobno informira putem mobitela, a čak četvrtina se predomisli dok čekajući red na kasi istražuje detalje o onome što kupuje. Ukoliko nam se svidi proizvod, ali ne i cijena, u par poteza možemo ga pronaći kod konkurencije i usporediti koliko nam se isplati potrošiti. Najbolje od svega, za sve to ne moramo se ni podići iz naslonjača. No upravo tu „glad“ za novostima sposobni trgovci mogu okrenuti sebi u prilog. Evo i nekoliko ključnih savjeta za uspješno snalaženje u mobilnom svijetu online šopinga, piše BizIT
Aplikacije skupljaju informacije – iskoristite ih!
Većina aplikacija skuplja ključne informacije o korisnicima istih, a njihova interpetacija je ono što vas približava kupcu. Kako i što kupuje, gdje se kreće, koliko vremena provodi na određenim lokacijama, što voli gledati i tko utječe na njegove odluke… Sve te informacije potrebno je pažljivo analizirati kako bi tom istom kupcu mogli ciljano predložiti proizvod baš po njegovoj mjeri. Ukoliko mušterija ima osjećaj da je poznajete, postat će vaš vjerni posjetitelj. Prava poruka u pravom trenutku može stimulirati željenu akciju – prodaju.
Detaljne upute dovode kupce iz virtualnog u stvarni svijet – vaš
Geolociranje se posljednjih dana i više nego dokazalo kroz ludilo u skupljanju Pokemona. Osim osnovnih informacija o vašoj trgovini, koje moraju biti dostupne na vidljivom mjestu, iste bi trebale biti povezane i s aplikacijama za navođenje, kako bi do kraja olakšali potencijalnom kupcu da vas pronađe. Ukoliko to ne uspije u prvih par klikova, lako bi mogao odustati. Ako se posvetite novim trendovima, pa primjerice shvatite kako se baš pokraj vaše lokacije nalazi neki rijetki Pokemon, iskoristite svoj utjecaj na društvenim medijima i svu moć hashtaga #pokemongokako bi privukli sve obožavatelje ove aplikacije. A kad su već tu, mogli bi baciti oko na ono što nudite…
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu