Za većinu mladih YouTube je najpopularnija aplikacija s kojom provode puno vremena i na kojoj gledaju crtiće, spotove, filmove ili prankove influencera. Ipak, posljednjih godina iz Kine se pojavila velika prijetnja, aplikacija za dijeljenje kratkih videozapisa TikTok koja je osvojila djecu i mlade i koja je čak zaprijetila popularnosti YouTubea. Posljednje istraživanje koje je objavila kompanija Qustodio, a provedeno je među djecom starosti između 4 i 14 godina u SAD-u, Španjolskoj i Velikoj Britaniji, pokazuje da bi uskoro djeca dnevno mogla provoditi više vremena s TikTokom, nego s YouTubeom, piše Zimo.hr.
Prosječno djeca između 4 i 14 godina, pokazalo je to istraživanje, dnevno provedu 85 minuta gledajući sadržaj na YouTubeu, dok dnevno na TikToku provode 80 minuta. Prošle godine, a pogotovo ove godine tijekom karantene, zabilježen je veliki porast korištenja te aplikacije te se nastavak tog trenda očekuje i u budućnosti.
Ono što je zanimljivo u odnosu YouTubea i TikToka jest da se u 2020. broj minuta koje djeca koriste YouTube smanjio u odnosu na godinu ranije za dvije do tri minute, a na Tech Crunchu kao jednog od krivaca za to vide upravo TikTok koji je Googleu ukrao dječje minute. Od prošlog svibnja do veljače ove godine vrijeme koje su djeca koristila TikTok povećalo se za 116 posto u SAD-u (na 82 minute), 97 posto u Velikoj Britaniji (na 69 minuta) te 150 u Španjolskoj (60 minuta dnevno), a to se vrijeme, naravno, dodatno povećalo tijekom karantene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu