Gume koje nisu napuhane stvaraju mnogo više trenja. Mercedes-Benz sada želi ispuhivati gume automobila brzinom munje u slučaju nužde. Sustav bi se koristio samo ako se kočioni sustav pokvari. U opisu patenta stoji da je ovaj kočioni sustav dizajniran za električna vozila i hibride, ali se može koristiti i u automobilima s dizelskim ili benzinskim motorima.
Razlog zašto Mercedes uglavnom misli na električne automobile je taj što električni automobili ne koče preko kočione sajle ili hidrauličkog sustava, već koriste tehnologiju drive-by-wire, baš kao u avionima. To znači da se njima upravlja pomoću električnog impulsa, ali ako sustav drive-by-wire zakaže, posljedice bi mogle biti katastrofalne.
Kako bi zaobišao ovaj problem, Daimler je osmislio novi sustav. Međutim, stvar je pravilnog doziranja prilikom ispuhivanja. Ako previše spustite tlak u gumama, guma se lako može skinuti s naplatka. Meke gume također mogu utjecati na karakteristike upravljanja vozilom.
Sustav je povezan na sva četiri kotača. Nakon smanjenja tlaka u gumama, najveća brzina automobila je ograničena i uključuje se sustav upozorenja kako bi obavijestio vozača.