Mediatoolkit lansirao je aplikaciju za Android smartphone uređaje, koja omogućuje korisnicima da u svakom trenutku budu obaviješteni o spominjanju njima važnih ključnih riječi na internetu.
"Praćenjem preko milijun web izvora uključujući Facebook i Twitter, možete biti sigurni da nećete propustiti relevantna spominjanja vašeg brenda, što je ključno za brzu i pravodobnu reakciju", ističe se u priopćenju agencije Degordian, koja stoji iza Mediatoolkita.
Hrvatski Mediatoolkit se prije tri mjeseca posvetio Media Monitoringu, što podrazumijeva praćenje ključnih riječi na webu i društvenim mrežama. Primjena ove tehnologije olakšava kontinuirani proces praćenja ključnih riječi, tako da vodeći ljudi u tvrtkama i osobe zadužene za PR više ne trebaju čekati dnevno press clipping izvješće ili gubiti svoje vrijeme na dugotrajno pretraživanje, već se mogu osloniti na Mediatoolkit, tvrde u Degordianu. Jedna od glavnih prednosti ove aplikacije je pronalazak spominjanja zadane ključne riječi (najčešće imena brenda) u stvarnom vremenu nakon objave članka, Facebook statusa ili tvita, dodaje se u priopćenju.
Sada Mediatoolkit lansira nativnu Android aplikaciju kako bi iskoristili prednosti push notifikacija. One u potpunosti iskorištavaju Mediatoolkitovu moć pronalaska spominjanja u stvarnom vremenu tako da korisnika obavijeste da je njegova ključna riječ upravo sada spomenuta na webu ili na društvenim mrežama, ističe se u priopćenju.
Launch iOS aplikacije slijedi, kao i potpuno novi dio Mediatoolkita koji se bavi analizom i reportingom na temelju pronađenih članaka, pokrivši tako i potrebe korisnika za detaljnijim, data-driven izvještajima, kažu iz Degordiana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu