Zagrebački startup MashMe ima najbržerastuću hrvatsku Kickstarter kampanju. U manje od tri sata od lansiranja prikupio je više od sedam tisuća dolara ili gotovo 15 posto traženog iznosa. S obzirom da je dobar početak gotovo 100 postotni indikator uspjeha kampanje grupnog financiranja, već je sad izvjesno da će ova kampanja uspjeti.
Jerko Škorić, voditelj marketinga MashMe-a kaže da se za ovaj posao pripremaju zadnjih šest mjeseci.
"Priznajem, unatoč tome, nismo očekivali da ćemo novac skupljati ovakvom brzinom", kaže Škorić.
Dodaje da su napravili sve što su mogli. Istražili su konkurenciju, njihovu komunikaciju, ponudu, ulaganja i druge parametre.
"No, pravi rast očekujem tek kad se probudi Amerika i Azija, gdje su nam i najveća očekivanja", naglašava Škorić.
MashMe je aplikacija koja omogućuje da pomoću obične web kamere na laptopu ili stolnom računalu napravite i oživite svog digitalnog avatara. Nakon toga ga možete povezati s Skypeom i video-chatati sa svojim prijateljima kao tigar ili dinosaur. Možete pomoću ove aplikacije razvijene u Hrvatskoj napraviti prezentaciju, YouTube animaciju, izradu obrazovnih sadržaja ili pak streaming avatara u računalnim igrama.
"Iznos od 50 tisuća dolara je dovoljan da se pokrije trošak razvoja i zapošljavanja ljudi tijekom idućih šest mjeseci. Kickstarter smo odabrali, jer smo se uvjerili da se na crowdfundingu najviše traže kreativni proizvodi, da su tamo oni korisnici koji ih najviše stvaraju i koji ih žele imati prije svih", zaključuje Škorić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu