Legendarni brend trebao bi postati jedan od najvećih konkurenata Tesli

Autor: Poslovni.hr , 16. siječanj 2019. u 10:15
Foto: Getty Images

Tesla je mnogima i dalje sinonim za automobile na struju, ali takav će se stav u budućnosti vjerojatno promijeniti jer gotovo da nema automobilske kompanije koja ne priprema električna vozila.

Tržište električnih vozila sve je zanimljivije – iako je mnogima Tesla i dalje sinonim za automobile na struju, takav će se stav u budućnosti vjerojatno promijeniti jer gotovo da nema automobilske kompanije koja ne priprema električna vozila te će sljedećih godina konkurencija na tržištu biti iznimno velika.

Kako piše Zimo, jedna od kompanija koja uskoro namjerava napasti Teslu jest GM, američki automobilski div koji u svojoj ponudi već ima električni model Chevrolet Bolt. GM namjerava pozicionirati legendarni Cadillac kao glavni brend električnih automobila u svojoj ponudi.

U kompaniji vjeruju da će samo ime brenda privući veliku pozornost budućih kupaca e-vozila te da će Cadillac uspješno konkurirati Tesli, ali i nadolazećim modelima električnih vozila Audija, Mercedesa, BMW-a i drugih velikih brendova.

Komentari (3)
Pogledajte sve

zasad NEMA tržišta e-vozila. Zasad.

Tesla će biti neprikosnovena još godinama u svijetu električnih, ostali će kupiti mrvice sa stola…

Tesla zasad prodaje 15x više od GM, vidjet ćemo dalje

New Report

Close