Pod motom ˝Putuj zeleno i pametno", autobusni operater FlixBus, koji je prije samo 2 mjeseca ušao na hrvatsko tržište te u kratkom vremenu zelenu mrežu proširio diljem države i prednostima za putnike podigao standard u industriji, nastavlja s tehnološkim novitetima čime olakšva cijeli tijek putovanja kako putniku, tako i vozačima te pozitivno utječe na okoliš. Besplatna mobilna aplikacija koja se može preuzeti na 16 europskih jezika, od sada je dostupna i na hrvatskom jeziku te pruža mnogobrojne prednosti, uštedu te jednostavnost u planiranju putovanja.
Mobilna aplikacija i za hrvatskog putnika – nova skupina putnika koja voli prednosti tehnoloških inovacija
FlixBus start-up osnovan i lansiran u Njemačkoj nakon deregulacije njemačkog tržišta 2013. godine, prepoznatljiv je upravo po razvoju novih tehnoloških rješenja čime je fokusiran na zadovoljstvo putnika prilikom planiranja njihovih putovanja. Prateći trendove putovanja i kretanja putnika FlixBus je razvio i mobilnu aplikaciju koja je danas dostupna na 16 europskih jezika, pa tako i na hrvatskom jeziku. ˝Lansiranjem mobilne aplikacije i na hrvatskom jeziku, zapravo stvaramo novu skupinu putnika, generaciju putnika koja želi svoje putovanje isplanirati upravo sa svog pametnog telefona te uštedjeti na djelu svog putovanja. Smatramo da pružanjem ove tehnološke usluge na hrvatskom jeziku postižemo novu razinu povjerenja, te privlačimo putnika koji će dugoročno biti dio naše zelene mreže˝, izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja.
Mobilna aplikacija dostupna je za android i iOS sustave te se lako može preuzeti iz Windowsove, Appleove, Google Play trgovine ili Amazonove trgovine aplikacijama.
Aplikacija omogućuje kupovinu karata u 12 europskih valuta, pa tako i u hrvatskim kunama, a plaćanje je moguće putem PayPala, kreditne ili debitne kartice što ubrzava postupak kupovanja. Osim što aplikacija omogućuje brzo i jednostavno kupovanje karata gdje god se putnik nalazio, osigurava i pregled svih autobusnih stanica te lociranje putnika i usmjeravanje na željenu autobusnu stanicu, nema potrebe za printanjem autobsnih karata jer putnik kartu nosi sa sobom u svom mobilnom telefonu i QR kodu čime FlixBus pozitivno utječe i na okoliš. Kontrolu karata vrši vozač autobusa prilikom ulaska u autobus skeniranjem QR koda te identifikacijom putnika.
˝Autobusna karta u mobitelu pruža putniku osjećaj dodatne sigurnosti i pomoći u planiranju putovanja. Osjećaj da ste nešto zaboravili više se ne odnosi na autobusnu kartu, koju ste možda ponijeli, a možda niste˝, dodala je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću.
Aplikacija dodatno nudi odgovore na najčešće postavljena pitanja, kontakte korisničke podrške dostupne 24/7, ali i informacije o najnovijim ponudama, posebnim kodovima s popustima koje možete osigurati jedino kupovinom karata putem aplikacije. Isto tako, sva svoja putovanja, e-mail adresu, način plaćanja, putnik može spremiti unutar aplikacije.
Konstantan razvoj mobilne aplikacije donosi novitete poput upozorenja o eventualnim kašnjenjima u stvarnom vremenu, promjeni autobusne stanice itd.
FlixBus formula širi se diljem Europe
U 2015. godini, FlixBus je preveo 20 milijuna putnika diljem Europe. Do kraja 2016. godine očekuje se porast od 50% i ukupno 30 milijuna putnika. Inspiriran trendom dijeljenih prijevoza, FlixBus nudi održivi način putovanja prihvatljivm svačijem džepu. Kontrolom karata putem QR-kodova, koje više ne moraju biti tiskane na papiru, kupovinom karata putem mobilne aplikacije te upravljanje informacijama o mogućem kašnjenju na putu, GPS koji prati vozila ili dinamičnim cijenama poput onih kod zrakoplovnih kompanija, FlixBus postavlja nove standarde u industriji.
Kao kombinacija tehnološkog start-upa, online prodajne platforme i prijevozničke tvrtke, FlixBus surađuje s tradicionalnim malim i srednjim poduzećima. Kroz ovaj međunarodni jedinstveni poslovni model za brzi rast i razvoj, FlixBus je već uspostavio i domaću mrežu linija unutar Njemačke, Francuske, Italije i Nizozemske kao i međunarodne linije prema trenutnih 20 zemalja. Nakon što su hrvatski prijevoznici prepoznali inovativan poslovni model FlixBusa te odlučili svoje iskustvo u svakodnevnom poslovanju i prometovanju hrvatskim cestama povjeriti upravo ovom start-upu i njegovoj tehnološkoj podršci, od 16. lipnja ove godine zajedničkim snagama podižu standard u putovanju autobusima za putnike iz Hrvatske. Plan je ovu ˝zelenu formulu˝ implementirati u zemlje srednje i istočne Europe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu