Personalizirano iskustvo učenja u samo 5 minuta dnevno

Autor: Sergej Novosel Vučković , 10. svibanj 2022. u 13:37
Pokazalo se da Axonifyem mogu kvalitetno i pravovremeno 'spustiti' informacije o novim proizvodima, procedurama i novostima u organizaciji/PD

Kako kompanija raznorodnih djelatnosti educira one u direktnom odnosu s klijentima, tzv. frontline djelatnike, uz tech inovaciju Axonify, pokazuje primjer Victus grupe koja obuhvaća više od 1200 djelatnika u djelatnosti maloprodaje i ugostiteljstva, s brendom odjeće Galileo i lancima restorana, barova, slastičarnica Leggiero bar, Batak Grill, Food City i Torterie Macaron.

Koordinirati rad i poslovanje grupe ljudi izazov je svakom menadžeru, a kad su u pitanju stotine zaposlenika vrlo raznorodnih djelatnosti, to postaje još delikatniji zadatak za čije izvršenje su nužni nemali organizacijski napori. No, uz nove tehnologije proces je podnošljiviji i zato su u zagrebačkoj Victus grupi pribjegli rješenju iz Kanade – aplikaciji Axonify, koju je u Hrvatsku uvela tvrtka LQ. Riječ je o, navode, jedinoj platformi za tzv. mikro edukaciju frontline zaposlenika, koja im daje personalizirano iskustvo učenja u samo 5 minuta dnevno. Oni na prvoj liniji i direktnom kontaktu s klijentima/potrošačima u Victusu su konobari, prodavači, blagajnici, jer Grupa obuhvaća djelatnosti maloprodaje i ugostiteljstva, s brendom odjeće Galileo i lancima restorana, barova, slastičarnica Leggiero bar, Batak Grill, Food City i Torterie Macaron. Ukupno je to više od 1200 zaposlenih, od kojih je 880 na Axonifyju, a Victus je uz Mol Grupu i Optiku Anda rijetka kompanija koja u Hrvatskoj rabi Axonify. Antea Popović, direktorica za ljudske resurse u Victus grupi, kaže da su je lansirali u jeku koronakrize, sa svrhom unapređenja komunikacije s frontline radnicima i njihove edukacije.

“U jednom trenutku smo shvatili da nam je velik izazov poslati jednoznačnu informaciju direktno do svakog djelatnika. Pokazalo se da Axonifyem možemo kvalitetno i pravovremeno ‘spustiti’ informacije o novim proizvodima, procedurama i općenito novostima u organizaciji… Osim toga, klasičan oblik edukacija je izazovan kad imate radno intenzivne industrije gdje je većina djelatnika u operativi i direktnom kontaktu s kupcem. Teško ih je ‘izvući’ s posla i imati kontinuirane edukacije. Htjeli smo potaknuti i učeću kulturu, gdje je svakodnevnica dijeljenje novih informacija i čitanje zanimljivosti iz područja rada”, objasnila je razloge uvođenja Axonifyja u Victusu, navodeći bitnim izravnu komunikaciju Uprave i zaposlenika.

880

zaposlenih u Victus grupi ima account na Axonifyju, od ukupno 1200 djelatnika u brendovima Galileo, Leggiero bar, Batak Grill, Food City i Torterie Macaron

Aplikacija im pomaže u komunikaciji marketinških i prodajnih aktivnosti, korisna je i za podizanje znanja i vještina vezanih uz kvalitetu usluge i proizvoda i procesa u tvrtki. Šalju se i informacije o pogodnostima za zaposlenike. Oni su, čini se, dobro primili novost, već nakon uvođenja Axonify ih je koristilo 94%, gotovo svaki dan u mjesecu. No, reakcije ovise o pojedinom brendu.

“Leggierovci ju jako vole i koriste za natjecanje u osvajanju bodova prilikom prolaska kroz reinforcement programe, igranju igrica, svim questovima koje im šaljemo preko aplikacije. U Galileu ju koriste u svakodnevnom poslu, postala je alat za komunikaciju izmjena i akcija. U ostalim brendovima, gdje je populacija u prosjeku nešto starija, koriste aplikaciju kad im je sadržaj jako primjenjiv zbog zahtjeva posla. I svi vole igrice koje im organiziramo”, kaže Antea Popović.

U kompaniji su izmjerili i koliko je znanje zaposlenika korisnika appa naraslo – u početku za značajnih 12% kad se ticalo širokog spektra edukacija, primjerice o mentalnom zdravlju, razumijevanja sebe i emocija u kriznim situacijama, a s prolaskom lockdowna i posebnijih.

“To su teme o kvaliteti usluge i standarda rada (tajni kupci, HACCP propisi, standardi posluživanja i pripreme hrane, procedure reklamacija, standardi rukovanja opremom, skladišni procesi…), također i ‘soft skills” kao što su uspješno rješavanje sukoba, asertivnost. Kad krenemo s novom temom edukacije djelatnici se odmah javljaju i pitaju za značenje pojmova, šalju screenshotove pitanja i odgovora, raspravljaju, a obvezno nas i obavijeste ako se ne slažu s nečim što smo napisani”, ističe Popović.

Osiguravaju i nagrade za tzv. reinforcement programe, pojedinačne i timske po tromjesečju, a za 2021. su dodijelili i titulu #sveznalice godine po brendovima, pobijedili su oni s najviše bodova u godini. U Victus grupi napominju da se jako trude privući i nove zaposlenike, kojih u njihovim djelatnostima uvijek praktički manjka.

“Kako bismo privukli radnu snagu, u našoj branši uvijek je bitno imati jako dobre higijenike. Dakle radno vrijeme, plaća i pridržavanje propisanih zakona, sigurnost tvrtke i veličina samog brenda. Što smo jači kao brend i što imamo zadovoljnije zaposlenike, to nam je lakše i privući nove. Komuniciramo i sve naše prednosti na tržištu – mogućnost napredovanja, kvalitetni odnosi, edukacije i razvoj. Trenutno razvijamo i programe onboardinga za frontline djelatnike čije uvođenje u posao prate voditeliji i dodijeljeni im ‘buddyji”, kao pomagači na matičnoj lokaciji”, poručuje HR direktorica u Victus grupi Antea Popović.

Komentirajte prvi

New Report

Close