Kompare.hr – riječki startup za usporedbe usluga telekomunikacija, osiguranja i financija je ostvario suradnju s najvećim hrvatskim oglasnikom – njuškalo.hr, kroz integraciju svog kalkulatora za kredite na oglase za osobne automobile.
Kalkulator omogućava laki pregled ponude auto i gotovinskih kredita za odabrano vozilo kroz izračune i informacije koje dostavlja kompare.hr. Ovom suradnjom se olakšava kupovina automobila – kalkulator dopušta unos učešća, izbor željene rate ili razdoblja otplate, te realne procjene ukupne vrijednosti kredita kroz ponude hrvatskih banaka, ali i pregled mišljenja korisnika o svakoj banci. Njuškalo.hr kroz suradnju sa kompare.hr daje korisnicima kvalitetniju uslugu, kalkulator sa stvarnim iznosima kredita i kamata, kao novinu na tržištu oglasnika.
Kompare.hr agregira podatke domaćih banaka, osiguravajućih društava i pružatelja telekomunikacijskih usluga, te ih prikazuje svojim korisnicima na organiziran i standardiziran način. Nude i direktne upite prema ponuđačima – ako ste našli ponude koje vas zanimaju, možete direktno na stranici napraviti i upit za ponudom, gdje vas ponuđač kontaktira i ostvarujete suradnju bez dugotrajnog i mukotrpnog šetanja po bankama, osiguravajućim društvima ili pregledavanja službenih stranica svakog od ponuđača. Na raspolaganju su i razni vodiči za uštede te pregršt korisnih i praktičnih informacija koje pomažu korisnicima da se educiraju u navedenim područjima i tako lakše odaberu pružatelja usluge, ali i uslugu koja najbolje odgovara njihovim zahtjevima i potrebama. Portal je namijenjen svima koji cijene svoje vrijeme i svoj novac, a u potrazi su za uvijek relevantnim, neovisnim, objektivnim i stručnim informacijama. kompare.hr nudi sve to na jednom mjestu.
Usluga je za korisnike uvijek besplatna, a tvrtka zarađuje kroz „lead generation“ model, naplaćujući poslane upite svojim tvrtkama partnerima koje su pristale na usporedbe svojih usluga na portalu, te stoje iza ponuda koje se tamo prikazuju. Kompare.hr je osnovan prije nešto više od 18 mjeseci, ali je tek nakon više od godinu dana u razvoju, početkom ove godine, počeo komercijalizirati svoj model. Do sada su skupili više od 80 ponuđača telekomunikacijskih, bankarskih i osiguravateljskih usluga. Predstavljaju se kao prodajni i marketinški kanal tvrtkama koje biraju plaćati oglašavanje i predstavljanje svojih usluga „po učinku“, čineći ih jednim od zanimljivijih kanala prodaje u vremenima kada je svaku kunu potrebno nekoliko puta „okrenuti“. Nedavno su obilježili 1000 poslanih upita prema ponuđačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu