‘Kompanije su napokon spremne za CRM’

Autor: Bernard Ivezić , 11. prosinac 2014. u 09:46
Ivan Vidaković, direktor Microsofta Hrvatska/Marko Prpić/PIXSELL

Softver za informatizaciju prodajnih i marketinških aktivnosti već koristi 40.000 klijenata.

Nakon što je lani prestigao SAP i postao lider u ERP rješenjima na našem tržištu, Microsoft u Hrvatskoj ima velike planove s CRM-om (Customer Relationship Management).

ERP su temeljne aplikacije za informatizaciju poslovanja, dok je CRM softver kojim se informatiziraju prodajne i marketinške aktivnosti tvrtkiIvan Vidaković, direktor Microsofta Hrvatska, kaže da nije neobično što kompanije počinju intenzivnije koristiti CRM. Prema podacima IDC-a Adriatics, u Hrvatskoj je tržište CRM-a lani  vrijedilo 65,1 mil. kn s tendencijom rasta. "Uvođenje CRM-a traži temeljitu reorganizaciju poslovnih procesa i fokus na korisnika, a upravo su zbog krize tvrtke počele stavljati fokus na korisnika i zato traže rješenja poput Microsoft Dynamics CRM-a", kaže.

 

36kvartala

zaredom Microsoft Hrvatska bilježi rast poslovanja u CRM segmentu

Dodaje da je danas isplativije dobro poznavati postojeće korisnike i činiti ih zadovoljnima nego dohvatiti nove. Navodi da je za to rješenje CRM, a mnoge kompanije to prije nisu prepoznale pa je najveći broj neuspješnih IT projekata bio u uvođenju CRM-a.Tatjana Lukić, direktorica Microsofta za poslovna rješenja kaže da je kompanija zbog toga uvela cloud uslugu CRM-a. Navodi da su CRM i poslovna inteligencija dva glavna područja u koje kompanije danas ulažu kako bi održale tržišnu poziciju i stvorile nove prilike. Lukić kaže da Microsoft već ima 40.000 klijenata CRM-a te da 36 tromjesečja zaredom bilježi rast. "Jedan razlog je u mogućnostima ponude koja ide od clouda preko hibridnog modela pa sve do CRM-a koji se može postaviti na lokaciji korisnika", kaže Lukić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close