Nakon što je lani prestigao SAP i postao lider u ERP rješenjima na našem tržištu, Microsoft u Hrvatskoj ima velike planove s CRM-om (Customer Relationship Management).
ERP su temeljne aplikacije za informatizaciju poslovanja, dok je CRM softver kojim se informatiziraju prodajne i marketinške aktivnosti tvrtkiIvan Vidaković, direktor Microsofta Hrvatska, kaže da nije neobično što kompanije počinju intenzivnije koristiti CRM. Prema podacima IDC-a Adriatics, u Hrvatskoj je tržište CRM-a lani vrijedilo 65,1 mil. kn s tendencijom rasta. "Uvođenje CRM-a traži temeljitu reorganizaciju poslovnih procesa i fokus na korisnika, a upravo su zbog krize tvrtke počele stavljati fokus na korisnika i zato traže rješenja poput Microsoft Dynamics CRM-a", kaže.
36kvartala
zaredom Microsoft Hrvatska bilježi rast poslovanja u CRM segmentu
Dodaje da je danas isplativije dobro poznavati postojeće korisnike i činiti ih zadovoljnima nego dohvatiti nove. Navodi da je za to rješenje CRM, a mnoge kompanije to prije nisu prepoznale pa je najveći broj neuspješnih IT projekata bio u uvođenju CRM-a.Tatjana Lukić, direktorica Microsofta za poslovna rješenja kaže da je kompanija zbog toga uvela cloud uslugu CRM-a. Navodi da su CRM i poslovna inteligencija dva glavna područja u koje kompanije danas ulažu kako bi održale tržišnu poziciju i stvorile nove prilike. Lukić kaže da Microsoft već ima 40.000 klijenata CRM-a te da 36 tromjesečja zaredom bilježi rast. "Jedan razlog je u mogućnostima ponude koja ide od clouda preko hibridnog modela pa sve do CRM-a koji se može postaviti na lokaciji korisnika", kaže Lukić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu