Koliko su brze službe za korisnike mobilnih operatera?

Autor: Poslovni.hr , 15. travanj 2014. u 14:07
Thinkstock

Nakon uspoređivanja hrpe mobitela, tableta i fotića, ekipa s Usporedi.hr-a odlučila je napraviti jedno brzinsko istraživanje službi za korisnike mobilnih operatera.

Portal Usporedi.hr napravio je test službi za korisnike mobilnih operatera. Njihovo istraživanje, odnosno objavu prenosimo u cijelosti:

"Nakon uspoređivanja hrpe mobitela, tableta i fotića, ekipa s Usporedi.hr-a odlučila je napraviti jedno brzinsko istraživanje službi za korisnike mobilnih operatera.

Provjerili smo koliko će vam kao privatnom korisniku mobilnog operatera trebati da uopće dođete do odabira agenta, koliko potom agentu treba da se javi na vaš poziv, a zatim i koliko mu treba da vam pruži informacije o trajanju bona srednje vrijednosti (50 kn), te koliko mu treba da vam pošalje postavke za MMS i internet.

Službe za korisnike ili korisničke podrške mobilnih operatera su uglavnom besplatne usluge podrške ako ih zovete s broja te mreže. Postoji razlika kada službu za korisnike zovete s privatnog i poslovnog broja – kao poslovni korisnik prije dolazite do agenta, što je po nama i logično. Od ostalih uobičajenosti iskače jedino Vipnet i Tomato koji za brzi razgovor s agentom nude opciju koja vas košta čak 6 kuna po minuti – što nimalo ne favoriziramo.

Ocjene za svaki parametar su rangirane od 1 do 10, pri čemu je 10 najbolja a 1 najlošija ocjena. Također, ocjene padaju eksponencijalno što je duže vrijeme čekanja neke usluge.

Test službi za korisnike u subotu, 2h ujutro: 

Test službi za korisnike u srijedu, 15h popodne 

Iako bi pravo istraživanje zahtijevalo puno više testnih poziva i pokušaja, čak i ovih 120 minuta originalno snimljenoga materijala, pretvorenoga u 6 + 9 minuta – za nas je bila ogromna količina posla na kojem smo radili više od mjesec dana. Cilj je da vam pokažemo neke objektivne parametre – kao što su vrijeme čekanja do odabira agenta, broj opcija koje morate odabrati kako biste došli do agenta, ali i one subjektivne parametre, kao što je brzina reakcije agenta koji nam se javio u službi za korisnike.

Činjenica da neki mobilni operater nudi gomilu opcija dok napokon možete odabrati agenta je po nama negativna i suprotna je smislu radi kojeg postoji sama služba za korisnike – a to je da vam što brže pomogne da dođete do informacije ili rješenja problema. Brzina reakcije samog agenta na liniji ovisi i o trenutnoj zagušenosti i količini poziva te službe. Primjerice, ako zovete nakon 15-tog u mjesecu, za očekivati je sporije reakcije jer mnogi korisnici zovu kako bi provjerili informacije vezane uz njihov netom pristigli račun. Vrijeme reakcije je također subjektivno i zapravo ovisi od agenta do agenta, dok se čekanje može uvjetovati i sporošću samog računala ili servera na kojem agent radi, a što opet utječe na ukupni dojam."

Komentirajte prvi

New Report

Close