DOK-ING je hrvatska tvrtka s podružnicama u SAD-u i Južnoj Africi. Tvrtka je specijalizirana za proizvodnju robotiziranih sustava i opreme za posebne namjene – vozila za razminiranje, strojeva za rad u rudniku i robotiziranih vatrogasnih strojeva. U posljednjih nekoliko godina svom portfoliu dodala je razvoj električnog automobila.
S namjerom unapređenja poslovanja, ponajprije prodajnog procesa, tvrtka DOK-ING uvodi sustav planiranja i upravljanja prodajnim procesom.
U ožujku ove godine KING ICT je u rekordnom roku završio prvu fazu implementacije sustava, baziranog na Microsoft Dynamics CRM tehnologiji. Prema svjedočenju korisnika, prve poslovne koristi implementiranog sustava vidljive su već u prvim danima korištenja.
Osnovne karakteristike CRM sustava
Upravljanje prodajnim procesom unutar CRM sustava podrazumijeva sustavno vođenje podataka o prodajnim aktivnostima, korisnicima, prilikama, konkurenciji i proizvodima, odnosno o svim dimenzijama poslovanja koje se prate u sklopu prodaje. Sustav omogućuje izvještavanje o različitim dimenzijama odnosa s kupcima, što za voditelja prodaje znači fokusiranje na upravljanje prodajnim aktivnostima, umjesto trošenja vremena na kreiranje izvještaja iz raznih tablica pojedinih članova prodajnog tima.
Rezultati korištenja implementiranog sustava vidljivi već nakon 3 mjeseca
Već u prvim danima nakon implementacije, tvrtka DOK-ING vidjela je prve poslovne koristi ovakvog sustava. To su ponajprije nadzor poslovanja u segmentu prodaje te izvještavanje u realnom vremenu o prodajnim aktivnostima. Dodatno, implementacijom sustava tvrtki DOK-ING je omogućeno:
- centralizacija svih bitnih podataka o korisniku na jednom mjestu
- praćenje prodajnih prilika i njihova realizacija
- praćenje uspješnosti prodajnih aktivnosti po klijentu i prodavaču
- segmentacija korisnika prema različitim kriterijima
- izvještavanje kroz parametrizirane izvještaje po proizvodima i programima, izvještaj realizacije plana
Još jedna važna potvrda kompetencije u implementaciji CRM sustava
Sustav planiranja i upravljanja prodajnim procesom koji je KING ICT implementirao u tvrtki DOK-ING baziran je na Microsoft Dynamics CRM-u. Ovim projektom KING ICT je još jednom potvrdio svoje kompetencije u implementaciji CRM sustava u Hrvatskoj. Naime, upravo KING-ova implementacija CRM sustava u Hrvatski autoklub osvojila je nagradu za softversko rješenje godine koju je dodijelio Microsoft na konferenciji Microsoft WinDays 2012.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu