Francuska tvrtka za online prodaju robe široke potrošnje Kaymu posluje dvije godine u 30 država Azije, Afrike i Europe, a novo tržište koje namjeravaju osvojiti je hrvatsko.
"Ideja za otvaranje podružnice u Hrvatskoj nametnula se kao logičan korak s obzirom na povećanje broja kupovina putem interneta te potencijale nedovoljno iskorištenog tržišta. Statistike pokazuju kako 75% korisnika kreditnih kartica u dobi od 20 do 55 godina kupuje putem weba, no većina kupaca trenutno je orijentirana na strane online trgovine˝, tvrde iz Kaymua. Kažu da imaju jasno zacrtan cilj, namjeravaju postati najveća online trgovina izvan SAD-a i Kine.
Kada je riječ o kupcima u Hrvatskoj, tvrde kako im konkurenciju čine strane online trgovine kao što su eBay i Amazon. Naime, poslovni model Kaymua je vrlo sličan eBayu uz bitnu razliku što Kaymu spaja lokalne prodavače s lokalnim kupcima. "Od domaćih web trgovinama razlikuje nas poslovni model. Proizvode ne otkupljujemo, već prodavačima nudimo platformu za prodaju i oglašavanje njihovih proizvoda˝, pojašnjavaju iz tvrtke.
700ljudi
zapošljava Kaymu na svjetskoj razini
Velika očekivanja
Očekuju kako će hrvatsko tržište dobro reagirati na novi online projekt upravo zato što Hrvati još u najvećem broju kupuju na inozemnim stranica zbog ograničene domaće ponude. Konkurencija u Hrvatskoj, kažu, postoji, no svi su u pravilu usmjereni na jednak asortiman i kategoriju proizvoda, stoga upravo u tom djelu vide potencijal: "Veći broj prodavača na stranici, više kategorija, veći izbor proizvoda su alati kojima ćemo se boriti s konkurencijom na domaćem tržištu". Nisu, dodaju, usmjereni samo na postojeće online trgovce, već im je u cilju educirati i offline proizvođače, distributere i prodavače različitih dobara i uvesti ih svijet online prodaje.
U prodavače Kaymua ubrajaju se poslovni i privatni subjekti kojima Kaymu nudi mogućnost oglašavanja i prodaje na području Hrvatske i Slovenije. "U ovom trenutku, prije lansiranja projekta, okupili smo više od 300 poslovnih subjekata koji imaju mogućnost besplatnog korištenja platforme do kraja godine te usluge logističkog partnera koji će im omogućiti kreiranje konkurentnije cijene. Tu se nalaze mnoga poznata imena u kategoriji tehnologije, mode, sporta, namještaja i kućanskih potrepština", poručuju. Primijetili su, dodaju, kako u najatraktivnijim kategorijama proizvoda u Hrvatskoj postoji mali broj subjekata koji posluju online, što ubrzo planiraju primijeniti.
Nude proboj u online svijet
"Osigurali smo radnu snagu koja će offline trgovinama pomoći da što brže i jeftinije osiguraju svoje mjesto u internetskoj prodaji", kažu iz Kaymua. Na svjetskoj razini Kaymua najviše prodaje žensku odjeću, obuću i nakit tako da i na našem tržištu očekuju sličnu situaciju. Iako je web stranica www.kaymu.hr postavljena, na njoj je još tek mali broj proizvoda jer projekt još nije službeno startao. "Otvaranje tvrtke u Hrvatskoj je u procesu, očekuje se kroz dva tjedna. Datum lansiranja projekta smo pomaknuli s početka rujna zbog prilagodbe prvih tristotinjak partnera i neočekivano dobrog odaziva", pohvalili su se. Na svjetskoj razini Kaymu zapošljava 700 ljudi. U Zagrebu se nalazi prodaja i dio zadužen za marketinške komunikacije, a u poslovanje u Hrvatskoj uključen je i dio centralnog tima u Parizu te IT podrška u Portu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu