Kako poboljšati prodaju proizvoda i usluga

Autor: Poslovni.hr , 17. rujan 2015. u 11:48
Foto: Thinkstock

Želite znati kako unaprijediti prodaju svojih proizvoda i usluga? Imamo odlične savjete za vas!

Brojne djelatnosti odlučuju se uz marketinške taktike upogoniti i prodajne timove koji im dodatno pomažu ostvariti poslovne ciljeve, piše BizIT. Stoga, ako planirate unaprijediti prodajne kapacitete na raspolaganju vam je call centar – opcija koja vam omogućuje prodaju putem telefona, e-maila, chata, SMS-a i Faxa.

Kako unaprijediti prodajne vještine

Vaš tim treba biti obučen za prodaju te ih je potrebno trenirati da znaju kako biti dobar prodavač, a trening se može sastojati od:

  • strategije i ciljevi kompanije te isti što se tiče prodaje
  • detaljne informacije o proizvodu ili uslugama
  • kratke glavne poruke o proizvodu ili usluzi koje će se uvijek komunicirati
  • podaci o kupcima – navike, želje i sl.
  • primjeri prodajnog razgovora
  • igranje uloga
  • primjer rada u stvarnom okruženju – period učenja uz iskusne prodavače (sales manager)
  • očekivanja i nagrade

Kada krenete s radom održavajte redovne sastanke i dijelite uspješne priče kako bi se i ubuduće koristile uspješne prodajne taktike.

Većina kupaca previše ne istražuje o dodatnim opcijama pa ste vi tu da im ih predstavite i ponudite za kupnju. Ako im osmislite posebno krojenu ponudu za njihove potrebe (uz prethodno poznavanje kupca) velike su šanse za uspjeh. 

Prednosti prodaje putem call centra su u tome što ne gledate kupca direktno u oči pa se možete opustiti, a isto tako kako biste poboljšali prodajne tehnike možete npr. snimati pozive te ih naknadno analizirati.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close