Nakon KEKS Paya Erste banke, IziPaya Telekom bankarstva, Zabinog IziPaya te niza sličnih usluga mobilnih banaka, svoju uslugu jednostavnog slanja novca mobitelom uvela je i Raiffeisen banka. RBA je u nadogradnji svog internetskog bankarstva ponudila tu uslugu pod imenom KlikPay, a navela ju je i kao jednu od svojih mjera za ublažavanje utjecaja pandemije COVID-19.
Kao i kod konkurencije, tako ni na KlikPayu nije potrebno unositi IBAN da bi se izvršilo plaćanje s jednog na drugi tekući račun nego samo treba odabrati iz imenika osobu kojoj se želi uplatiti novac. Sama aplikacija mobilnog bankarstva pamti IBAN. Podaci o plaćanju, odnosno model i poziv na broj, upisuju se sami, automatski.
Za plaćanja između korisnika RBA to je vrlo jednostavno, jer se sve može obaviti unutar mobilnog bankarstva RBA. U slučaju kad se želi obaviti plaćanje prema nekome tko nije klijent RBA tada se preko SMS-a, Vibera ili WhatsAppa osobi pošalje poruka u kojoj se od nje traži da odobri RBA da upiše njen IBAN u svoju bazu te dopusti da joj se i ubuduće šalje novac na taj način.
Plaćanja kroz imenik postala su u Hrvatskoj u posljednjih godinu dana jedna od najbržerastućih usluga. Primjerice, KEKS Pay je u godinu dana stekao više od 100.000 korisnika, a čak 75 posto njegovih korisnika nisu prije koristili niti jednu uslugu Erste banke. KEKS Pay je, naime, razvijen u okviru Erste banke kao interni startup.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu