Hrvatska konzultantska IT tvrtka specijalizirana za razvoj složenih poslovnih aplikacija, Serengeti, predstavila je novi vizualni identitet. Osim novog logotipa, tu je i nova tipografija i korporativne boje, a projekt rebrandinga okrunili su osvježenom web stranicom.
Domaća tvrtka, koja inače posluje uglavnom na inozemnom tržištu, dobiva u potpunosti novi vizualni identitet, no i dalje zadržava svog već prepoznatljivog, a sada grafički stiliziranog, kameleona, koji je njihov zaštitni znak.
Nova tržišta i novi produkt su inicijatori promjena
Promijenjen logotip te cjelokupni vizualni identitet tvrtke početna su stepenica u njihovom rebrandingu, a istovremeno prirodan slijed nakon 13 godina uspješnog poslovanja i organskog rasta.
Novi vizualni identitet priprema je i za novu razvojnu stepenicu Serengetija. Naime, nakon što je Serengeti u 2021. godinu ušetao entuzijastično s novim klijentima u Sjevernoj Americi svoj daljnji korak planira upravo na ovom kontinentu, a Serengetijev razvojni plan uključuje i otvaranje ureda u Kaliforniji, samom srcu svjetske IT industrije.
„Jasno smo definirali svoje strateške ciljeve, odredili smo svoju boju glasa i svoj ton, a sada je vrijeme da to implementiramo. Svi moramo govoriti istim jezikom, ponukani istim ciljem i vrijednostima. Mi smo tvrtka koja ukratko – razvija software. Želimo biti prepoznati kao kvalitetan i pouzdan partner. Tijekom godina smo učili, gradili se, napredovali, širili svoj portfolio, a novi vizualni identitet objedinjuje sve što smo izgradili do sada, ali i planove koje želimo realizirati.“, komentirao je vlasnik i direktor tvrtke Serengeti Goran Kalanj. „Naš kameleon ima svoje ime od prvoga dana, on je Geti, i drago mi je da smo mu dali novo, modernije ruho u kojem će nas predstavljati na globalnom IT tržištu.“, dodao je.
Serengeti je jedna od rijetkih IT tvrtki koja ideju imena, pa tako i vizualnog identiteta, vuče iz oaze raznolikosti. Tvrtka, započeta kao startup, tijekom godina razvila je svoj set vrijednosti koje su bile dio briefa prilikom kreiranja novog logotipa. U kreiranju novog vizualnog identiteta vodili su se dosadašnjom glavnom bojom koja je sada osvježena i obogaćena dodatnim bojama koja naglašavaju raznolikost tehnologija, metodologija i industrija u kojima posluju.
„Novi logotip Serengetija vizualna je prezentacija naših vrijednosti i vizije, osnova cjelokupnog rebrandinga tvrtke. To smo mi; hrabra i moderna tehnološka kompanija, odjevena za svjetsku scenu. Naš Geti je stiliziran i stopljen s logom upravo onako kako se naši timovi stapaju s klijentom kad razvijamo software. Zahvalna sam svom entuzijastičnom marketinškom timu i našem dizajneru na izvrsno obavljenom poslu. Marketing je odjel koji preuzima vodstvo u ovakvim projektima, no rebranding kompanije dugoročno je posao svakog zaposlenika.“ , istaknula je Ana Milas, Head of Marketing and Business development u Serengetiju.
Novi, moderniji i jednostavniji kameleon
Novi izgled crpi inspiraciju iz oka kameleona koji simbolizira Serengetijev pristup da prvo prouči okruženje u kojem klijent posluje, kao i izazove s kojima se klijent suočava, te onda pristupa izradi cjelokupnog rješenja po principu ključ u ruke. Simbol koji se nalazi u novom logotipu predstavlja njihov konzultantski pristup i specijalizaciju te cilj da klijentima isporuče pouzdano i sveobuhvatno softversko rješenje. Novom tipografijom, u koju je uključen novi, stilizirani kameleon, upotpunjen je novi vizualni identitet koji zaokružuje dosadašnje uspjehe i širenje poslovanja ove hrvatske IT tvrtke. S obzirom na rasprostranjenost development centara Serengetija, izmjena vizualnog identiteta će se provoditi kroz nadolazeći vremenski period.
Serengeti je u posljednjih godinu dana značajno sudjelovao u uspjehu hrvatske IT scene. Nedavno su dobili još jedno priznanje. Riječ je o priznanju Financial Timesa i Statiste na osnovu kojeg su se našli na prestižnoj listi top 1000 najbrže rastućih europskih tvrtki.