Jedinstvena kartica za gradski prijevoz i plaćanje računa

Autor: Marta Duić , 31. srpanj 2015. u 08:00
Stuttgart Services kartica učinit će ovaj njemački grad ugodnijim za život/FOTOLIA

Inovacije njemačke tvrtke ugrađene su u karticu koja će integrirati razne aspekte urbanog života.

Urbanizacija ide ruku pod ruku s rastućom potražnjom za inovativnim rješenjima na polju mobilnosti – posebice za putnike. Stuttgart je jedan od mnogih gradova koji želi i cilja na smanjenje individualnog gradskog prometa nudeći građanima niz ekološki prihvatljivih rješenja. Pod vodstvom glavnog igrača za javni prijevoz Stuttgarter Straßenbahnena (SSB), projekt Stuttgart Services ima za cilj promovirati eko-friendly model, fleksibilniji prijevoz koji će biti kombinacija individualnog i javnog prijevoza.

Alat koji su izabrali je tzv. Stuttgart services kartica na čijem je razvoju radilo 23 partnera. Jedan od partnera je i Bosch Software Innovations koji tvrdi da će zahvaljujući njima građani otkriti održive alternativne i individualne prijevoze kojima će od svog grada napraviti bolji grad. Pomoću kartice će građani moći lakše koristiti i ostale gradske usluge poput primjerice gradskih knjižnica. U vrijeme kada je gradska gužva postala svakodnevna gnjavaža, ova kartica osigurava najbrži put do odredišta uz što manje stresa i te pruža priliku ulaska u doba e-mobilnosti.

 

25milijuna

eura procijenjena je vrijednost ukupnog ulaganja u projekt

Novo doba e-mobilnosti
Stuttgart services je projekt Living Lab Bwe-a koji na inicijativu njemačke savezne vlade istražuje aplikacije orijentirane na mobilnost. Ukupna ulaganja potrebna za projekt procijenjena su na oko 25 milijuna eura. Kao jedan od 40 projekata e-mobilnosti projekt Stuttgart Services nastoji omogućiti pristup uslugama e-mobilnosti što bezbolnijim za korisnike koji putuju u Stuttgartu i regiji te ih dopuniti s aktualnom gradskom ponudom. Stuttgart services kartica ne samo da će se dokazati potencijal e-mobilnost grada već će također integrirati svakodnevne aspekte urbanog života služeći kao članska iskaznica za razne gradske usluge i kao platna kartica.Umjesto da se e-mobilnost razvija u tehničkom smislu, ova kartica promovira e-mobilnost uspostavom mreže i suradnje koja dodjeljuju potencijalni korisnicima jednostavan i neposredan pristup za svaku od usluga koja se nudi u gradu. Partneri, uključujući Bosch Software Innovations, će razvijati koncept kako bi pokazali da općinske službe mogu i moraju biti tehnički integrirane u Stuttgart services. 

Pristup putem smartphonea
Nedavno je projekt stigao do dvije velike prekretnice u svojoj razvojnoj fazi. Završen je prototip B2C platforme čime je ostavrena informacijska funkcionalnost portala. Ova platforma olakšava pristup korisnicima putem smartphonea, tableta i osobnih računala, a omogućuje korisnicima filtriranje usluga mobilnosti prema određenim kriterijima. Nakon što su prilagodili platforme za posredovanja za projekt, Bosch Softaware Inovation nastavlja potragu za partnerima koji žele sudjelovat u razvoju daljnjih rješenja. Pružanje softverske platforme nije novitet za ovu tvrtku, ali postojeća tehnologija će se koristit u potpuno novom kontekstu. Kako kažu u Boschu, želi se ostvariti mrežni pristup koji povezuje različite partnere za mobilnost, a u budućnosti i za komunalne usluge.

Ključni izazov za njih je okupiti različite partnere s različitim pristupima razvoju i povezivanju njihovih IT sustava za platforme posredovanja. Drugi važan korak je postignut kada je uspješno završeno user- friendly testno polje u kojem je oko 70 sudionika iz različitih pozadina testiralo tehničku funkcionalnost i uporabljivost Stuttgart services kartice u svakodnevnom životu. Jedna od najvećih prednosti je svakako  jednostavan pristup kartici s obzirom na činjenicu da se može kupiti bezgotovinsko korištenjem MasterCard kreditne kartice. Jedno provlačenje kartice, ili popularnije rečeno "peglanje" vas vodi tamo gdje trebate biti na što jednostavniji način.

Komentirajte prvi

New Report

Close