U poslovnom svijetu, ali i izvan njega, sadržaj e-mailova je vrlo važan, i može biti presudan u nastavku komunikacije i ostalih 'operacija'.
Pisanje e-mailova s druge strane odlična je vježba za emocionalnu inteligenciju, jer vrlo često, a da nismo toga ni svjesni, naše riječi mogu zasmetati drugu stranu.
Tako ponekad, najbezazlenije riječi mogu ostaviti teške posljedice, a prema rezultatima istraživanja koje je objavio Inc.com, jedna je rečenica najviše iritantna.
U anketi u kojoj je sudjelovalo 1.000 djelatnika, rečenica 'nisam siguran/na jeste li vidjeli moj posljednji mail' pokazala se kao najiritantnijom u poslovnoj komunikaciji.
Razlog zbog koji bi trebali izbjegavati ovu rečenicu leži u činjenici što se na neki način drugoj strani prebacuje osjećaj krivnje što još nije pogledala mail ili je zaboravila odgovoriti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu