Istraživanje ključnih riječi – kako pronaći fraze i riječi koje dovode posjetitelje

Autor: Poslovni.hr , 28. rujan 2017. u 15:46
Foto: Fotolia

Riječi i fraze u koje stane cijeli naš web sadržaj ključne su za pozicioniranje web stranice ili bloga na najvećoj svjetskoj mreži, zato njihovo korištenje ne smijemo prepustiti slučaju.

učer ste pretraživali sve o novom Office 365, a već danas gdje god se krećete po internetu iskaču vam reklame za isti? Ako vjerujete u slučajnosti na internetu, vrijeme je da prestanete. Svi koji su se ikada susreli s izazovom zvanim internet marketing, svjesni su da na najvećoj svjetskoj mreži sreća igra tek malu ulogu. Baš kao i ovaj, svi tekstovi na internetu, bilo da se radi o web stranici, blogu ili web shopu, nastaju tek nakon dobre pripreme u kojoj glavnu stavku igraju ključne riječi. One se pomno istražuju kako bi svi koje zanima tematika o kojoj se piše, mogli što jednostavnije i brže pronaći baš taj tekst, a temelj su za SEO (Search Engine Optimization) postavljanje vašeg web odredišta, piše BizIT.

Što su ključne riječi?

Najjednostavnije rečeno, ključnim frazama i riječima definiramo sadržaj našeg web odredišta i time ga činimo dostupnijim za pronalazak u hrpi istog ili sličnog sadržaja. Te iste ključne riječi web pretraživači koriste kako bi korisnike mogli uputiti na pravu adresu, zato je iznimno važno da one reflektiraju temu našeg bloga ili stranice. Ustanovi li pretraživač da vaš sadržaj nema veze s riječima kojim ste ga definirali, vrlo bi vas brzo mogao eliminirati s liste rezultata, čime postajete skoro nevidljivi svima koji ne znaju točnu adresu vaše stranice. Vaša primarna svrha je da na svoju stranicu, blog ili web trgovinu privučete što više organskih posjetitelja (onih koji nisu došli do vas putem plaćenog oglasa), ali i da stalno privlačite nove posjetitelje.

Kako odabrati ključne riječi?

Logika je prva stvar kojom se trebate voditi, pa razmislite što biste i sami upisali u tražilicu da vas zanima određena tematika. Primjerice, za ovaj članak vjerojatno biste pretraživali „ključne riječi“ ili „istraživanje ključnih riječi“, pa bi to mogle biti i ključne riječi. Svi znamo da je Google najpopularniji pretraživač, ali nemojte se ograničavati, već isto provjerite na svim dostupnim pretraživačima, za što bolje rezultate. Što preciznije i bolje definirate svoje riječi i fraze, veća je šansa da će vas tražilica bolje rangirati i jednostavnije prepoznati. Zato postoje dvije vrste ključnih riječi, one širokog značenja koje se pretražuju često i one usko definirane koje možda nemaju mnogo pretraga, ali definitivno sužavaju izbor i mogu biti vaš skriveni adut. Primjerice, riječ „pas“ možda je jedna od najpopularnijih za vašu tematiku, ali teško ćete pri rankiranju prestići velike proizvođače hrane ili specijalizirane trgovine. Umjesto toga radije odaberite „jeftino šetanje psa“, s obzirom da je vaša usluga upravo to – šetate tuđe kućne ljubimce za pristupačnu cijenu. Uz to možete dodati grad u kojem se nalazite ili određeno područje u kojem svoju uslugu nudite. Na taj način vaša će se stranica prikazati manjoj, ali mnogo relevantnijoj publici koja će se duže zadržati na vašoj stranici, što i pretraživaču „govori“ da je vaše web odredište relevantno za tu pretragu.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close