Infobip i Span udružili snage, 
isti model savjetuju cijeloj branši

Autor: Lucija Špiljak , 14. rujan 2020. u 22:01
Nikola Dujmović, predsjednik Uprave Spana, kompanije koju je Microsoft triput proglasio Span partnerom godine u Hrvatskoj, Foto: MATIJA HABLJAK/Pixsell

Zagrebačka tvrtka koristit će proizvode vodnjanskog ‘jednoroga’, cilj je ubrzati digitalnu transformaciju kod postojećih i novih klijenata.

Vodnjanska IT kompanija Infobip, naš prvi startup “jednorog”, čiji je glavni proizvod cloud komunikacijska platforma, udružuje snage sa zagrebačkim Spanom, koja poslovnim korisnicima i organizacijama širom svijeta pruža stručne usluge i tehničku podršku, te unaprjeđuje postojeće informacijske sustave. Cilj njihova partnerstva je dodatno ubrzati digitalnu transformaciju kod postojećih i novih klijenata.

Navode da će Span izgraditi povezano iskustvo za svoje klijente kroz Infobipov portfelj proizvoda koji doprinosi unaprjeđenju “customer engagementa”, odnosno korisničke uključenosti te iskustva – Moments, Conversations i Answers. Pomoću Infobipovih SaaS rješenja Span će u ponudi imati sveobuhvatnu komunikacijsku platformu preko svih raspoloživih kanala, što znači da globalni brendovi mogu objediniti sve podatke o svojim korisnicima u jedinstvenoj platformi i komunicirati s njima kroz veći broj kanala, uključujući i e-poštu i SMS.

Personalizirani pristup

“Cjelokupni portfelj Infobipovih rješenja omogućava nam isporuku poruka na najširem rasponu kanala koji stoje na raspolaganju današnjim modernim potrošačima, zbog čega nam je drago što smo udružili snage kako bismo krajnjim korisnicima osigurali najbolje digitalno iskustvo”, rekla je Mihaela Trbojević, Solution Sales Manager u Spanu.

U Infobipu vjeruju da bi tehnološke tvrtke trebale ujediniti snage i stručnosti kako bi klijentima isporučile najbolja komunikacijska rješenja i ubrzale njihove poslovne promjene. “Pametan, personalizirani i ‘omnichannel’ pristup preko brojnih komunikacijskih kanala značajno poboljšava svim tvrtkama iskustvo njihovih korisnika”, tvrdi Aleksandar Daic, Strategic Accounts and Partnerships Manager u Infobipu.

Infobip je, inače, ljetos postao prvi hrvatski startup čija je tržišna vrijednost premašila milijardu dolara. Krajem srpnja su iz tvrtke objavili da su primili investiciju od 200 milijuna dolara od američkog VC fonda One Equity Partnersa, koji je nastao prije dva desetljeća u sklopu JPMorgan Chase banke, a to je bilo prvo ulaganje koje je Infobip dosad primio.

Lani su uprihodili 602 milijuna eura, a unazad deset godina kompanija raste u prosjeku 48 posto godišnje. Već su ranije najavili da žele biti predvodnici nove ere koju nazivaju interakcija 4.0, u kojoj surfanje internetskim stranicama ili skidanje mobilnih aplikacija zamjenjuju konverzacijskom interakcijom kao temeljem komunikacije. U samo sedam godina od nula kuna narasli su na 100 milijuna dolara i danas su među deset najbrže rastućih B2B SaaS kompanija svijetu s više od 2000 zaposlenih.

Infobip ima više od 300.000 poslovnih klijenata među kojima su WhatsApp, Viber, Telegram, Costco, Virgin Megastore, Strava, Uber, Unilever, Zendesk i Burger King. Počeli su 2006. kao mali startup u Vodnjanu u Istri koji je postepeno gradio vlastitu globalnu mrežu. Danas pružaju vlastitu izgrađenu tehnologiju koja može doprijeti do više od sedam milijardi uređaja i stvari u više od 190 zemalja, a direktno su povezani s više od 600 telekom operatera u svijetu. Neki od njihovih prvih korisnika bili su Hrvatski telekom i Konzum, a danas gotovo sve banke koriste njihove usluge (globalno oko 370 banaka). Izvršni direktor Silvio Kutić je lani u intervjuu za Poslovni dnevnik procijenio da će se broj od 2000 zaposlenih do 2022. udvostručiti. Prisutni su na šest kontinenata, a 2008. godine krenuli s otvaranjem prvih ureda izvan Hrvatske, kojih je danas više od 65.

Softver izvoznik br. 1

Njihov novi partner, zagrebački Span, po prihodima je jedna od 10 najvećih IT kompanija u Hrvatskoj, najveći domaći izvoznik softvera i najdugovječniji partner Microsofta na ovom tržištu.

Podsjetimo, Microsoft je ove godine treći put proglasio Span partnerom godine u Hrvatskoj, koji je ujedno i njegov najdugovječniji partner. Nacionalnu nagradu, za koju je konkuriralo 3300 kompanija iz više od 100 država, Span je osvojio zahvaljujući inovacijama na Microsoftovoj tehnologiji tijekom prošle godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close