Hvarani testirali crowd-booking

Autor: Zvonimir Varga , 16. ožujak 2015. u 21:59
Cilj je turiste izravno uključiti u obogaćivanje lokalne turističke ponude kroz grupno financiranje

Cilj je turiste izravno uključiti u obogaćivanje lokalne turističke ponude kroz grupno financiranje.

Svjetska turistička industrija tek se navikava na Airbnb, Booking.com i Trivago, a iz Slovenije dolazi još jedno iznenađenje križanac bookinga i crowdfundinga.

TravelStarter prva je crowdfunding turistička platforma na svijetu. Cilj joj je turiste izravno uključiti u obogačivanje lokalne turističke ponude kroz grupno financiranje. Hvarani su prvi iz Hrvatske isprobali novu platformu i to kroz sedam projekata. Za 10 dolara gostu se nudi ime na "zidu slavnih", Facebooku i web stranici te zahvalnica. Za 25 dolara dodaju u ponudu jednodnevni "tour" po Hvaru i autentičan poklon, a ponuda se prilagođava dalje, za tisuću pa i više dolara. TravelStarter na slično promovira ponudu u Francuskoj, Walesu i Sloveniji.

Komentirajte prvi

New Report

Close